נסיכה בצרות

173 4 0
                                    

נ.מ לוקאס:
שמעתי צרחה " לוקאס!!" עכשיו שלוש ליפנות בוקר קאמילה לא איתי שיט שמתי חולצה שהייתה בצד ורצתי למטה  שירדתי ראיתי את הבית בבלגאן פאק ברונו רץ גם לסלון  " מה קרה פה עכשיו!?" הוא ניבהל כמוני  " קאמילה לא הייתה איתי במיטה " נידלק לברונו אש בעיניים 
"קאמילה!!" ברונו צעק את השם שלה בקולי קולות " היא חולה ממש היא לא תישרוד שם !" נילחצתי גם ואז ראיתי מיכתב  " ברונו בוא לפה עכשיו!" ברונו הגיעה בריצה פתחנו את המיכתב וראינו משהו שלא רצינו ליראות  הסמל של המאפיה הרוסית  " שיט!!"  איפה אני ימצא אותה עכשיו  " תישלח חיילים עכשיו לעשות סיור בכול איטליה שיבדקו גם בגבול אם הם מוצאים את קאמילה כדי להם שהיא תיהיה חיה!" ברונו רץ להזעיק את כולם בנתיים אני הכנתי לי ולברונו קפה להירגע קצת אנחנו  צריכים תוכנית  ברונו חזר "הקפצתי את כולם כמו שאמרתה לוקאס " " בוא הולכים להכין תוכנית איץ להציל את הנסיכה שלי" , אחריי שבע שעות עבודה השעה כימעט השעה 11 בבוקר שתיתי כבר שמונה כוסות קפה אני מנסה להבין הן לקחו את קאמילה הדבר היחיד שאני דואג אליו זה שהיא חולה היא לא תחזיק שם הרבה ברונו ניכנס בריצה " יש חדשות "  ניבהלתי " דבר עכשיו!"  המיכתב שלהם אומר שהם רוצים חמישים מיליון דולר " על הזיו שלי הם מקבלים כסף לא שיש לי בעיה עם כסף פשוט אני מכיר אותם אני יביא להם את הכסף והם יביאו לי איבר כולשהו של קאמילה אני לא יודע מה היא עוברת שם ואני מת להציל אותה אבל אני חייב תוכנית  " נסיכה שלי אני מגיעה מבטיח לך"  השגתי את תוכנית השומרים אני על שלוש שעות שינה עד עכשיו  אבל לא אכפת לי אני צריך רת קאמילה  חייל ניכנס אליי לחדר " בוס יש תוכנית אבל ניכנס רק עוד כמה ימים "    "כמה שיותר מוקדם יותר טוב "  החייל יצא החוצה  וברונו ניכנס " אתה צריך כמה שעות שינה " הוא צודק אבל איך אני אמור לישון שהאיזמרלד הטהור שלי  חולה נימצאת במרתף של המאפיה הרוסית !" הוצאתי עליו את העצבים שלי  "אתה צודק אני יעלה לישון לאיזה שעה אבל אם יש חדשות תעירו אותי "  "כן בוס"

my monster Where stories live. Discover now