3. rész

71 2 2
                                    

Reggel amikor felkeltem, egy fehér szatyrot találtam az asztalomon. -Anya ez mi?-kérdeztem de nyilván nem kaptam semmi választ ezért inkább megnéztem. -MI A F... igen, ez volt a reakcióm amikor megláttam hogy egy Pandora gyűrű volt benne. Bűntudatom volt elfogadni egy ilyen drága ajándékot, azok után amiket Aresnak mondtam úgyhogy már készülődtem is hogy induljak a szomszédba, siettem szóval 5 perc alatt készen is voltam és csengettem.

-Szia Tiffany, segíthetek?-kérdezte Ares anyukája.

Ömhh..igen, Areshoz jöttem.

-gyere csak.-egy kis mosollyal mondta. Még mindíg imádom Aresék tökéletes házát és családját. -Ares fent van,már vár.-Mondta Lívia. ÖHM TESSÉK?! engem vár? Izgatottan mentem a szobálya felé és kopogtam, egyből ajtót nyitott. -Szia,tetszett az ajándék?-mosolyogva kérdezi a derekamat fogva. -Igen de nem fogadhatom el.-nyomtam a melkasához a szatyrot. Ő pedig megfogta és leült a gépéhez szomorúan. -Ó igen? most durcázni fogunk?-csípőre tett kézzel álltam mellette és csak néztem az eres kezét, de nem kaptam választ.

-oké,te akartad!-Beleülltem fordítva az ölébe, és hátul összekulcsoltam a lábam, hogy ne lássa a monitort.-Végre.-mondta egy nagy széles mosollyal és megcsókolt, a fenekemet fogva csókolgatta a nyakamat, az egész délelöttöt együtt töltöttük, viszont neki valami céges fesztiválta kellett mennie ezért otthon unatkoztam és vártam hogy hazaérjen.

Kb fél 12-kor feladtam a várakozást és elaludtam, nem aludtam teljesen és éreztem ahogy Ares befekszik mellém az ágyba és átkarol. -Ares hol jöttél be?-kérdezem csukott szemmel. -nincsenek itthon a szüleid, az ajtó meg nyitva van, viszont most aludj.-elkezdte simogatni a hasam amire egyből elaludtam.

Reggel arra kelltem hogy Aresnak csörög a telefonja és kiveszi a zsebéből, majd felveszi.

-Na,csa teso.-Vette fel.

-Ráérsz? vagy a tegnapi bulis csajt fekteted?

-inkább csak mond mit akarsz?.-kérdezi idegesebb hangon.

-Kellene..... tudod. Van?

-Ezt már megbeszéltük, nem adok el!-Lecsapta a telefont.

-Ares?-Kérdeztem állmos hangon,mert félig aludtam még, de nem kaptam választ, ezért felülltem az ágyban.


Remélem tetszett ez a rész!

Puszi.-K

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Változz hogy szeresselek!Where stories live. Discover now