Tanıtım + 1. bölüm her şeyin başladığı yer Geçmiş.

42 1 5
                                    

Y/N'yi istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz 💪💪

Y/N, sevgili mafyamızın lideri ve sağ kolu Changbin. Aslında lider BangChan olacaktı fakat Y/N hem çok zayıf hem de çok zeki olduğu için lider olarak Y/N'yi seçtiler. En güçlüleri BangChan ve çoğu zor görev de BangChan bulunuyor.

Y/N iyi bir çocukluk geçirmiş asla bir travması yoktur. Gayet fit ve zeki birisidir. Okulda bile öğretmenin gözdesi olan o okul birincisi öğrencilerden bir tanesi.

Nasıl tanıştıklarına gelirsek. Y/N hariç herkes birer sokak çocuğu. Y/N her parka gittiğinde çocukları görüyordu ve onlarla oyunlar oynuyordu.

Bizim çocukların anne ve babası yok, bir adam tarafından kaçırılmış hepsi zamanında ve zorla çalıştırılıyorlarmış. En büyükleri BangChan bir gün kaçma kararı alıyor ve çocukları da alıp bir polis karakoluna gidip her şeyi anlatıyorlar. Yetiştirme yurduna verilen çocuklar bir daha Y/N'yi göremiyorlar ve aynı şekilde çocuklar da Y/N'yi.

Aradan yıllar geçiyor ve hepsi 18'ine basıyor. Y/N'de dahil. Çocuklar farklı farklı işlere girip bir eve taşınıyorlar ve bir gün akıllarına Y/N geliyor.

Jeongin ; Çocuklar, bizim Y/N'yi hatırlıyor musunuz?

Minho ; Ah, şu neredeyse her gün parkta oynadığımız kız mı? Evet hatırlıyorum.

Seungmin ; Unutmamız imkansız herhalde

Jeongin ; acaba şu an nerede...?

Changbin ; Kesin ölmüştür

Yongbok ; Abart istersen

BangChan ; Öldüğünü sanmıyorum ama buralarda da değildir herhalde

Minho ; Parka gidelim mi?

Hyunjin ; Bu saatte?

Minho ; Evet? Saatte ne var ki? (23:49)

Hyunjin ; Ben gelmem, ya güzelliğime hayran kalıp biri beni kaçırırsa?

Minho ; valla güzelliğini bilemem ama canın peçete istiyor senin anladım ben

Hyunjin ; NE ZAMAN ÇIKIYORUZ?

Han ; Oha adam saniyesinde hazırlandı Minho naptın

Minho ; AbinStar

BangChan ; Hadi çıkalım.

Hepsi parka gitti ve orada kimseyi göremediler. Zaten gecenin bir körü genç bir kız neden sokakta olsun ki?

Hyunjin ; Boşuna geldik işte, Y/N yok.

Minho ; ...

Hyunjin ; ÜŞÜYORUM AMAN ALLAH'IM ÖLECEĞİM

Jeongin ; ... (tişörtle çıktı dışarı)

Hyunjin ; Bakma bana öyle Jeongin!

BangChan ; off sessiz olun!

Yongbok ; şimdi ne yapacağız?

BangChan ; eve gidelim

??? ; HEY! SİZ KİMSİNİZ!!?

Yongbok ; A-ah, çok özür dileriz bey efendi, rahatsızlık vermek istemedik..

Jeongin ; Biz bir arkadaşa bakmıştık da

??? 2 ; kimmiş baba?

??? ; içeri geç kızım.

??? 2 ; ...

??? ; 7y7$turucu mu satıyorsunuz lan siz!?

Bangchan ; beyfendi bakın cidden yanlış anl-

??? 2 ; Bir dakika.

Bangchan ; ...?

??? 2 ; BangChan?

BangChan ; ? Tanışıyor muyuz?

??? 2 ; Y/N ben!!

Y/N'nin babası ; Onları tanıyor musun??

Y/N ; küçükken bu parkta oynadığım arkadaşlarımı hatırlıyor musun?

Y/N'nin babası ; oh. bir gün kayboldular diye çok üzülmüştün, zaten daha da geri gelmemislerdi. Her neyse, eve gelmek ister misiniz? Bu soğukta dışarı da durmayın, hadi

Hyunjin ; Çok sağolun. (hızlıca eve girer)

Bang Chan ; Ehehe.. çok teşekkür ederiz.

Evet bu şekilde tekrardan bir araya gelmiş oldular.
Ha nasıl mi mafya olmaya karar verdiler? Changbin'in girdiği iş yüzünden. Patronu Changbin'i çok severdi ve bir mafyanın da patronuydu. adam öldü ve Changbin'e miras bıraktı. Daha sonra hepsi de o mafyaya çöktü tabi.

Changbin patron olmak istemedi ve Bangchan'a teklif etti, Bangchan ise bu işe Y/N'nin daha çok uyacağını düşünerek onu patron yaptı.

Bu şekilde yıllar geçti.

İsimleri StrayKillers olan bu mafya, aşırı ünlendi ve en büyük düşmanları iste TxT'ydi. lider Beomgyu cidden çok akıllı ve tekniği bilen birisi. onunla yüzleşmek ve savaşmak zor. şu ana kadar sağ çıkanların sayısı sınırlı.

-------------------------

Ay umarım hoşunuza gider :"

sonraki bölümde basliyoz her seye hadi bakalim ben bile heyecanlandim he

StrayKillers // Stray Kids + Y/N • fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin