- 2. Bölüm -

28 1 23
                                    

"Ahh, basım çatlıyor artık."

Kapı çalındı.

"Gel."

"Müsait misin?"

"Evet Minho, bir sorun mu var?"

"Hayır sadece yardım lazım mı diye sormak istedim"

"Ay iyi ki geldin gerçekten. Başım çok çatlıyor, biraz sen ilgilenebilir misin?"

"Tabii"

Ayağa kalktın ve odada bulunan koltuğun üzerine uzandın. Minho ise senin koltuğuna geçti ve planları düzenlemeye başladı.

"Yongbok ve diğerleri nerede?"

"Uyuyorlar. Gece ki operasyon için hazırlandılar merak etme."

"Anladım."

"Sen iyi misin?"

"hm.. evet.."

O kadar yorgundun ki, uykunda cevap veriyordun resmen.

"Pekala."

Aradan uzun bir süre geçti ve saatler gece 01:36' gösterdi.

"Y/N nerede?" Jisung sordu.

"Uyandıramadım." Minho utanmış bir sesle cevapladı.

"Fazla gecikemeyiz. Ben uyandırmaya gidiyorum." Changbin odaya girmek üzereyken kapı açıldı.

Yorgun bir şekilde sanki her şey normalmiş gibi dışarı çıktın ve hepsinin karşısına geçtin.

"Geç kaldığım için özür dilerim. Herkes toplansın. Kolay bir operasyon olacak o yüzden fazla endişelenmenize gerek yok."

Bir plan kağıdı çıkardın ve onların önüne koydun.

"İlk olarak, Jeongin sen Itzy kapısının kilidini açacaksın ve alarm çalmaya başladığı gibi bir tilki gibi sinsice oradan uzaklaşacaksın. Hızlı olduğun için sana güveniyorum."

"Anlaşıldı."

"Ardından Hyunjin. Alarm çaldığı için herkes telaş içinde olacaktır. Havalandırma deliğinden hızlıca gir ve bir çalışanı bayıltıp kıyafetlerini giy."

"Hiç hijyenik değil, ya hasta olursam?"

"Umarım olursun."

"..."

"Her neyse. Ardından, taşıma araçlarından birini alıp sanki bir şeyler taşıyormuşçasına acil çıkış kapısına doğru gideceksin. İçeri Seungmin ve Yongbok'u alacaksın, taşıma aracı ile onları saklayacaksın ve mutfağa gideceksiniz."

"Neden mutfak?"

"Bekle şimdi. Çay kaynat ve Yeji'nin odasına git. Ha bu arada, çayı sakın Yongbok veya Seungmin'e yaptırtma, son krep olayından sonra yeme içme konusunda hala onlara güvenemiyorum."

"......"

"..... kırıcı oluyon."

"Ardından ona çay getirdiğini, kafasını rahatlatmak için iyi geldiğini falan söyle. O sırada Yongbok ve Seungmin. Siz hızlıca odada bir yere saklanacaksınız. Bu kısım biraz zor. Oda neye benziyor bilmiyoruz."

StrayKillers // Stray Kids + Y/N • fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin