İki sığırı uyutmuştum ama ben uyuyamıyordum. Çünkü aklımda sadece bir şey vardı Jisung ve Jisung un dudakları. Yarım saattir dudaklarını düşünüyordum birde saırım bakışırken yüzümü incelemeye başladı. Başkası yapsa mal mısın derdim ama o an Jisung çok tatlıydı ve bende dudaklarına dalmıştım. Her neyse bu böyle olmayacak bari su içmeye gideyim. Kalktım ve aşağıya inmek için merdivenlere yöneldim ama alt katta birisi yürüyordu kafamı eğdim ve kim olduğuna baktım. Hee bir adam mış sorun yok... Bir dakika bizim iki sığır üstte uyuyor Yeosang ve Jisung da bugün siyah giyinmiyordu. Kim ulan bu?
Aşağı doğru ilerleyecektim ki arkamdan biri götüme ellemişti. Ulan kim bu sapık? Arkamı döndüğümde angut beğinli adamın biri.Bir dakika ulan bu kim ben bunu tanımıyorum. Yav kim bunlar biri ayaklarıyla evi turluyor biride eliyle benim götümü turluyor. Lan adamla bakışıyorum hatta öpüşmek üzereyiz ama eli hâlâ götümde. Ee benimde artık bir şey demem gerekiyordu bende fısıldayarak.
"Kimsin ulan sen angut"
?: Sence...Hırsızım ben hırsız
"Tamam onu anlamak pek zamanımı almadı ama elin niye hâlâ götümde?"
?: Altta bir adam varya o benim iş ortağım...
"Eeee?"
?: Heh işte o bana dediki güzel ve pahalı olduğunu düşündüğün şeyleri al
"Yani...Ulan götümümü alacan"
?: Eveet olmaz mı?
"Olmaz tabi ırz düşmanı sapık azgın"
?: Ama şuan kalbimi kırıyorsun
Yav neden bütün angutlar beni buluyor. Neyse bari şunun elini ben çekeyim götümden...hassiktir çekiyim derken merdiven başında olduğumuz için adamla beraber merdivenlerden düşmüştük. Ve diğer adamda beni görmüş oldu.
??: Ulan enayi napıyon adamın üzerinde?
?: Ya abi valla o istekliydi beni kendine çekti yere düştük
"Lan manyak azgın puşt ben senin neyine istekli olayım"
Lan ben malmıyım da hırsızlarla sohpet ediom. Birde hadi ben malım bunlar niye kaçmıyor ya da beni bayıltmaya çalışmıyor. Eee madem bir sey yapmıyorlar bende polisi arayayım da bu puşt üstümden kalkmıyorki.
"Kalk ulan üstümden azgın puşt"
?: He özür dilerim
Sonunda kalktı kalktığı gibi enayi gibi polisi aramak varken adamın kafasına sopa geçirdim lan havalı olmaya mı çalışıyom amk gram beynim yok. Sonra diğer adam üstüme koşmaya başladı lan bu niye öcü gibi? Sonra ben buna da vurdum bir tane ee bu ikisi bayıldı şimdi ne yapacam? Hee doğru polisi arayacaktım...tamam aradım geliyor. Ulan bizimkilerde nasıl sığır gibi uyuyor. O değilde az daha götüm gidiyordu lan.
Kapı çalmıştı kapıyı açtım polislere bunlar dedim ama ben daha çok suçlu gibi duruyordum elimde sopa ile polise kapıyı açtım ulan. Cidden benim kadar enayisi yok hee. Neyse su içeyim de yatayım...Suyumu da içtim Jisung un dudaklarını da az da olsa unuttum şimdi uyuyabilirim umarım. Saat kaç...üç mü ne ara üç oldu amk?
Neyse yatağımada girdiğime göre uyuyabilirim... Gözlerim yandı amk bu ney hee güneş miş ulan ne ara sabah oldu ben daha demin uyudum.
Neyse aşağıya ineyim herkes indi anlaşılan.
Aşağıya inmiştim ama burda kimse yok amına sokayım. Nerde bu amına kodumun angut kafalı sikikleri? Derken kapı çalmıştı ve kapıdan köpek afkurma sesleri geliyordu... ne alaka amk???☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Bu bölüm baya kısa oldu bunun için kusura bakmayın. Birde ben bir karar alıp bu ficte smut yazmamaya karar verdim ama küçük küçük bazı sahneler olabilir. Birde bir sonraki bölüm Jisung un mu ağzından yoksa başka birinin mi ağzından yazılsın. Ve eğer başka birinin ağzından olacaksa bu kim olsun???
Burayada mükemmel bir Minho fotoğrafı bırakıp gidiyorum.Charmer la kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Options ~ minsung ~
FanfictionSmut yok Yan shipler Jeongbin Chanmin Hyunlix Woosan Jongsang Yungi Hoonghwa Taegyu Yeonbin Jaywon Sunsun Heejake Jisung üniversitesine yakin bir ev bulur ve bu evde o harici iki tane ev arkadaşı olacaktı . Jisung buraya taşınmaya karar verir...