Benim yüzümden oldu

29 3 0
                                    

Yazar'dan

Taehyung, napacağını bilmiyordu. Tek istediği Jeon. Eve gidemezdi, yemek yiyemezdi, su içemezdi. Jeon oradayken bunları yapmak çok ağır geliyordu.

Suga arıyor.

Taehyung: Suga?

Suga: Ağlıyor musun sen?

Taehyung: Niye aradın?

Suga: Birşey göreceksin biliyorum iyice çıldıracaksın ama eninde sonunda görecektin. Şu Jackson'un youtube hesabına bak.

Taehyung, aramayı kapatmadan Jackson'un hesabını açtı. Yarım saat önce bir video göndermiş. Kapakta Jeon vardı.
Hemen açtı.

Video'da olanlar;

Jeon sandalyede oturmuş elleri arkaya doğru, ayakları da sandalyeye bağlanmış.

Jackson: Hi gusy! Nasılsınız? Bugün çok değerli bir misafirim var. Çok yakışıklı biri. Herşeyi anlatacağım zaten polisin bulamayacağı bir yerdeyiz. Anlatıyorum... Şimdi benden bunu Jeon'umun babası Jeon Junghon istedi.
Bir yer ayarlamıştı o. Ama ona güvenmek istemedim yani bir ihtiyar bu konularda nasıl bilgi sahibi olabilir ki. Neyse işte ben hapisten çıkar çıkmaz benden sosyal medyada ünlenip ilgiyi kendime çekmemi ve oğlunu kaçırmamı istedi. Çok canice dimi. Bir yer ayarladı. Ama çok boş bir yer pfft. Ben buldum kendime daha doğru bir yer merak etmeyin. Şuan nerde olduğumuzu o Junghon ihtiyarı da bilmiyor. Jeon çok yakışıklı değil mi? Ama ben bu görüntüyü biraz bozacağım. Birazcık işkence edeceğim.

Jackson, Jeon'un saçlarından tutup kendine çekti ve yanağını öptü.

Jackson: Artık benimsin Jungkook.. Suyu getirin!

Adamlar büyük bir şeyin içinde su getirdiler Jeon'un yüzünün önüne koydu.

Jackson: Başlıyoruz bebeğim hazır mısın? Bu arada çok özür dilerim Chris'im. Yapmalıyım bunu kaçıramam.

Jackson, Jeon'u ensesinden tutup kafasını suya koydu. Jeon birkaç saniyeye çırpınmaya başladı. Jackson kahkaha atmaya başladı. Jeon'un kafasını çıkardı. Nefes almasına izin verip kafasını tekrar batırdı.

Jackson: Ölmek için bana yalvaracaksın Jeon Jungkook.

Birkaç kere daha bunu yaptı. Jeon'un bilinci kapanmıştı. Jeon'u sandalyeden çözdü ve yatağa yatırdı. Jeon'un üstündekini çıkardı ve elini Jeon'un karnında göğsünde her yerinde gezdiriyordu. O bunları yaparken adamlarından biri videoya çekiyordu. Jeon yavaş yavaş gözlerini açtı.

Jeon: Bırak beni orospu çocuğu!

Jeon birden yumruk atıp Jackson'u yere düşürdü. Üstüne çıkıp yumruklamaya başladı. Adamları alıp Jeon'u yatağa koydu. Jackson kahkaha üstüne kahkaha patlatıyordu.

Jackson: Çok sevdim seni. Sertsin, güçlüsün.

Adamlar Jeon'un ayaklarını ve kollarını yatağa bağladı.

Jeon: Bırakın lan!

Jackson yine başına geçerek. Jeon'un karnının üzerine oturdu.

Jeon: Kalk üstümden obez.

Jackson: Ayıp oluyor. Ama bu yaptığının bir bedeli olacak biliyorsun. Yumruğunun bir bedeli olacak.

Jackson, Jeon'un üzerinden kalktı. Şöminenin yanına gitti. Şöminenin içinden demiri aldı.

Jeon: Napcaksın lan?! UZAK DUR... AAĞAĞAĞĞĞĞĞHAAAĞAĞAĞAĞAH

Jackson demiri Jeon'un göğsünün biraz altına değdirdi ve demiri içeri sokmaya başladı.

Jeon'un gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Ağlayıp bağırıyordu.

Jackson biraz bekletip demiri anında çekti. Demiri arkaya fırlattı. Jeon'un tekrar karnının üzerine oturdu ve göğüs ucunu emmeye başladı.

Jeon: Napıyorsun?

Acısı yüzünden çok zor konuşuyordu.

Jackson: Kırbaç!

Adamlardan biri kırbacı Jackson'un eline verdi. Jackson kalktı ve Jeon'u kırbaçlamaya başladı. Bulundukları yer çok boştu Jeon'un çığlıkları yankılanıyordu.

Taehyung dayanamayıp videoyu kapattı. Hüngür hüngür ağlıyordu.

Suga: Hyung yapma

Taehyung: B-bir bok yapabiliyor muyum sanki? Jeon nerde olduğunu bilmediğim bir yerde bir psikopatın elinde a-acı çekiyor. Ben burada oturmuşum sadece ağlayabiliyorum başka birşey gelmiyor elimden. Allah benim belamı versin.

Suga: Kendine niye bela okuyorsun?

Taehyung: Benim doğum günüm olmasaydı belki Jeon o-o gün evden çıkmazdı belki kaçınılmazdı. Benim yüzümden o-oldu.

Suga: Hayır. Senin yüzünden değildi belki de Jeon başka bir şekilde kaçırılacaktı. Bunu bilemeyiz. Nerdesin sen geleyim mi yanına?

Taehyung: Hayır tek kalmak istiyorum.

Suga: Emin misin?

Taehyung: Eminim.

Suga: Kendine birşey yapma tamam mı?

Taehyung telefonu kapattı. İlk defa bu kadar kötü hissediyordu. İlk defa bu kadar yalnız ve eksik. Birşey yapması gerek ama yapamıyor. Jeon acı çekiyor ama o birşey yapamıyor. Jeon'un acı çekmesi değil, çok koyan kendisinin acıyı engelleyememesi. O demirin Jeon'a değmesi çıldırmasına neden oldu o adamın nasıl acımasız olduğunu anlayamıyordu. Nasıl kıyıyor böyle bir yüze? Nasıl?...

Yarım KaldıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin