Cinsel tabir yazmakla ugraşmak istemedim smut işte
"Bebeğim"
"Efendim Hyun"
"Napiyorsun sen öyle"
"Napiyormusum"
"Kalçanı bilerek dışarıya çıkardığının farkındayım bebeğim yaramazlık yapmak istiyor gibisin"
"Ne alakası var ben bir şey yapmıyorum"
"Gayet farkındayım Felix , hem bak aklıma ne geldi iki gün önce bana nispet olsun diye Eun woo ile dışarıya çıkmıştın hemde sana bir yaptirimi olucani düşünmeden"
"Ne yaptırımı tam olarak"
"Sadece ufak bir ceza bebeğim merak etme beni odada beklemeye ne dersin"
"T-tamam beklerim"
Hyunjin
Felixin yukarı cikmasiyla aklıma koyduğum şeyi yapmaya karar verdim. Felixin beni azdirmaya çalıştığı bir gece bana anlattigi bir bilgi aklımda dolanıyordu
Flashback
"Hyunjinnn"
"Efendim bebeğim"
"Biliyor musun havuc dokusu insan parmağına benziyormuşş"
"Bu bilgiyle ne yapmalıyım bebeğim yoksa deliğinde parmağım yerine bir havuç mu istiyorsun"
"Ne alakası var şimdi sadece söyledim o kadar"
Flashback end
Aklıma gelen şeyle hemen gidip dolaptan bir tane havuç çıkardım ve odamıza doğru ilerledim. Felix yatakta sırtı kapıya dönük bir şekilde yatıyordu . Yanına gitmeden önce giyinme odasındaki oyuncak kutusundan kelepçe ve vibratör çıkardım. Felixin yanına döndüğümde yüzünü benim olduğum tarafa döndüğünü gördüm. Elimdeki havucu farkedince gülmeye başladı .
"Hyunjin aşkım canın havuç mu çekti"
"Hayir bitanem benim canım çekmedi ama sanırım senin deliğin fazlasıyla istiyor"
"N-ne"
"Bence sen gayet anladın bebeğim hadi üstünü çıkar bakalım"
Bir an Felix in beni dinlemiceni düşünsem de üstünü çıkarmaya başlamıştı. Mükemmel vücudundan gözlerimi ayiramiyordum oda anlamış olacak ki yüzünde bir siritis belirmişti. Kendimi toplamaya çalışıp elimdeki kelepçeyi Felixin arkasında birlestirdigim kollarina taktım.
Felix
Hyunjinin bileklerime geçirdiği kelepcenin demiri soğuktan ürpermeme sebep olmuştu. Ne kadar belli etmemeye çalışsam da korkuyordum. Eğer elinde havuçla aklımdaki şeyi yapicaksa nasıl kaldırabilirim bilmiyorum.
Hyunjin
Daha fazla beklemek istemediğim için Felixin dudaklarını yapıştım. O da hemen karşılık vermeye başladı. Belini yukarı kaldırıp alt bedenlerimizi birleştirmeye çalıştığını farkettim.