Düşünceler nehirinde yüzerken ablamın sesini işitim "Aden beni duymuyormusun" Diye soruyordu "Kusura bakma abla dalmışım" Ablam anlatmaya devam ettiğinde bende onu inceliyordum benim aksime o babamın saç rengini annemin ise göz rengini almıştı ben annemin saç rengini babamın ise göz rengini almıştım.
Ablamın yanınada sözde eniştem olucak it vardı ablam onu sevmiyordu ama kalbinide kırmak istemiyordu açıkçası eniştem olucak o şerefsizi hiç sevmiyordum bu akşam ablam ve ben tatil yapabilmek için bir köye geçicektik şu dedemin anlatığı hikayenin geçtiği köye.
Açıkçası o hikayelere inanmıyorum eğer gerçek olsada gelip bize mi düşer kardeşim bize düşmeyeceğini bildiğim için susuyordum.
Ablam hasmı has arabacıdır onun son model BWM'si var tabiki benimde YAMAHA Model R6'ım var arada tartışıyoruz kardeşimizin neci olacağı konuda-eminimki motorcu olucak-yani pekte emin değiliz.
"Eh biz kalkalım artık" Dedim kalkarak bıkmıştım puşt eniştemin yalandan ablama ilgi göstermesinden geçen puştu benim ve ablamın kavgalı olduğu kızla öpüşürken görmüştüm ablamda biliyordu ama ayrılacağı zaman yüzüne vuracaktı o yüzden susuyordu.
İçerden çıkarak ben motoruma ablamda arabasına geçmişti konuma doğru sürüyordum Allah sonumuzu hayırlı eylesin gardaşlarım.
Konumun gösterdiği yerde inerek etrafa baktım güzel mekandı yanımıza biri yaklaşarak önümüzde durdu "Ben muhtar Liam bu oğlum Lucas buda abimin oğlu Nicolas" Diye sağ ve solunda olan çocukları tanıştırarak ablam ve Lucas bakışıyolardı 'hadi evlenin' diye içimden geçirdim.
Nicolas'a baktığımda oda bana bakıyordu sanki yerimden havalanmış gibi hissediyordum benim ve o çocuğun olduğu bir mekan gördüm o karnıma dokunuyordu karnım şişti galiba hamileydim ama nasıl olurdu bu çocuğu ilk defa görmüştüm.
Sonra kendime geldim hafif bir sendeleme yaşadım sonra ise muhtar ve biz bize ait olan atalarımızın asırlar önce bize miras bıraktığı eve doğru yol almıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR'ÜN ESERİ
WerewolfMÜHÜR'ÜN ESERİ kitabının 2. kitabı diğer kitaba kanalımdan ulaşabilirsiniz.