Gözlerimi açtığımda saatin çoktan uyanmam gereken saatten geçmiş olduğunu farkettim, hızla yerimden kalkıp başta Seul olmak üzere diğer şehirler dahil gizemli seri katilini araştırmaya döndüm. İşim gücüm bu cinsiyeti bile belli olmayan seri katildi, yaklaşık 5 aydır bulmaya çalıştığım bir katildi.
Bilgisayarımın karşısına oturduğum anda polislerden yeni cinayet vakası gelmişti, vaka oldukça uzak bir yerdeydi ama seri katili bulmamı kolaylaştırabilirdi. Bilgisayarın karşısından hızlıca kalkıp hazırlandım, yola koyuldum ve 1 saat sonra vakanın bulunduğu yere geldim. Vaka bir erkek cesediydi, sırtından vahşice defalarca bıçaklanarak ölmüştü yazık, yüzü de çok güzeldi. Ne diyorum lan ben? İşimi hızlıca halledip vakanın kim olduğunu ve kimin öldürdüğünü bulmalıydım.
Aradan geçen uzun süreden sonra polislerle iletişime geçip cesedin kime ait olduğunu bulduk. İsmi Seo Changbin'di aslen Kore'liymiş ve daha bir sürü bilgi. Evet cesedin kim olduğunu bulduk ama katil kimdi? Olay yerinde en ufak bir parmak izi bile yoktu. Veya herhangi bir alet, ayak izi. Cesedi incelerken göze çok çarpan bir detay vardı, cesedin sağ bileğinde çok büyük olmayan bir kesik, "H" harfini andırıyordu. Detaylı bakılınca kesin bir harf vardı. "H".
Aklımda bulunması için bunu not aldım.
Seul şehrinde bir vaka + H harfi
İsim: Seo ChangbinYorucu bir günün ardından tekrar telefonum çalmaya başlamıştı. Arayan en yakın atkadaşım Han Jisung'tu.
Sesli Arama
"Kanka acil"
"Ne var?"
"Ananın a.. herneyse çok sıkıldım parka gideliiiiim!"
"Ebenin şeyine de gidelim mi Jisung? Çok yorgunum olmaz."
"Peki öyle olsun"
"Ya Jisung"
"Ne?"
"Of. Tamam çıkalım ama maximum 1 saat tamam mı?"
"Canım arkadaşım iyi ki varsın çok seviyorum seni"
"Kes"
Sesli aramayı sonlandırdınız.
00.31Üstümdekileri değiştirmeden dışarıdaki evime yakın olan parka yürümeye başladım. Yaklaşık 15 dakika sonra varmıştım, Jisung çoktan gelmiş olmalıydı ki bana "Nerdesin enes batur ağaç oldum burda!" Diye bağırıyordu.
Bir banka oturup sohbete başladık. Ne kadar sohbet ise sadece sevgilisinden bahsediyordu. Ne kadar aşıksa rüyalarında bile onu sayıklıyor, çocuk ta fena çocuk değildi. Bayağı yakışıklıydı ayrıca sevgisini de gösteriyor. Yanlış anlamayın ha enişteci değilim, Jisung'la da çok yakışıyorlar.
Biraz boş yaptıktan sonra kalkıp yavaş yavaş yürümeye başladık. Gelen hafif soğuk hava rahatlatıcıydı, saat geç olmaya başladığı için artık eve dönmem gerekti. Jisung'la sarılıp oradan ayrıldım.
10 dakika sonra kendi evime vardım. Anahtarı kapı deliğinin içine sokup çevirdim ve kapıyı açtım. Kendimi koltuğuma atıp üzerimdeki gereksiz yorgunluğu koltuğuma bırakmaya çalıştım.
Bilinmeyen bir numaradan bir bildirim geldi.
Bilinmeyen numara
WMerhabalar, ben Lee Felix polisler veya kişi için çalışan dedektifim. Sanırım ki bir isteğiniz bulunuyor, buyuyrun.
Bilinmeyen numara
Anlarsın yakında.Anlamadım efendim. Neyi kastedmek istediniz?
GörüldüKonuşmaların ekran görüntüsünü çektim her hangi bir ipucu olmak üzere defterime not edindim. Bugünkü vakada da bir harf bulunuyordu, H şu an ise W var. Birşeyleri birleştirmeliyim demekki. HW neyin sembolü olabilir? Veya bir isim mi? Ya da bir kaç harf daha gelerek bir şey mi çıkacak? Öncelikle HW sembolünü araştırdım. Sembol müdür bilemem.
Bilinmeyen numara W harfi
İsim:bilinmiyorAraştırmaların sonucunda HW'nin anlamlı birşey olmadığını öğrendim. Bunun üstüne herhangi bir kayıt ve belge ismi de değildi, saçma reklamlar çıktı. Tabiki reklamlara da baktım fakat ilgilendirici şeyler bulunmuyordu. İpuçlarını aramayı bırakmayacağım.
___________________________________________
Selamm bu yazdığım 2. fic oluyoorrr
Kısa yazdım çünkü bugün yoğundum lütfen flop kalmasın bu😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETECTIVE
FanfictionSeul'un gizemli seri katili ve onu bulmaya çalışan bir dedektif. -Bulacağım seni, pis katil. -Arkandayım bebeğim