3

15 2 18
                                    

HİKAYEYE 293729 AY SONRA YB ATARKEN NE HİSSEDİYORUM: 🤯🤖☠️💔⛓️🐺🤑😎🤫🦇👿🕶️

Sabahın erken saatlerinde alarmsız uyandım, dün çözmeye çalıştığım olay hala kafamdaydı.

Mutfağa geçtim, kendime güzel doyurucu bir sandviç hazırladım. Tanrım, ben aşçı olmalıyım..

Tam kendimi koltuğa atacakken telefonumun çalması ile irkildim. Polisler beni büroya çağırıyorlardı. Tekrar bir cinayet vakası olduğunu söylediler. Şaşkınlıkla ağzımı açarken ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Bu herif bu kadar hızlı mı?

Hızlıca giyinip büroya doğru gittim. Hemen vakanın bulunduğu bölgeye gittik. Olay yeri incelemeyi başlattık. Tekrar Busan'daydı. Bu Busan'daki neredeyse 10. Vaka. Bir kaç ay içinde 10 vaka bulmuştuk. Etrafı inceliyordum. Ağacın üzerine yazılmış "10" sayısını görünce duraksadım. Ne yapmaya çalışıyor bu piç? Vakanın yüzü paramparçaydı. Silah izi yok, herhangi bir yerinde moralıklık yok, yüzü yarılmış. Sadece ağaçtaki izi bulabildim, Herhangi bir iz yok tekrardan. Bulacağım seni amına koyduğum.

(...)

Bu cinayetler gittikçe artıyor, ülkede insan kalmayacak resmen, seni bulmadan ölmeyeceğim piç kurusu.

Seul'de 10 cinayet, Busan'da 28 cinayet, Incheon'da 24 cinayet, Boryeong'da 17 cinayet, Daegu'da 11 cinayet, Jeonju'da 12 cinayet, Gwangju'da 17 cinayet.. bu cinayetlerin hepsini o herif mi yaptı gerçekten? Bunun bir denklemi olmalı... 

"Of amına koyayım bi çözemedim şunu" diye söylenirken yanıma asistanım Seungmin geldi.

"O katili mi efendim?"

"Başka kim olacak Seung?"

"Buraya yazdığınıza göre... Seul'de 10 cinayet desek Busan 28 Incheon 24 Boryeong 17 Daegu 11 Jeonju 12 Gwangju 17... Bunlar sıralı gibi duruyor efendim. Alfabenin 10. Harfi H, 28 Y , 24 U , 17 N, 13 J, 12 İ ve 17. harfi N. Birleştirsek en anlamlı şey HYUNJIN olur efendim."

"Şaka yapıyor olmalısın sen... Ben istifa edeyim sen benim yerime geç hayranım sana Seungmin"

"Görevim efendim"

Genç oğlanın açık kahve saçlarını karıştırdım, aklıma HW geldi. Hyunjin? H? Bunları da not aldım.

(...)

Yorucu günün ardından eve döndüm, kendimi koltuğa attım aç değildim bir şey yemeyecektim, uyukluyordum ama kalkmam lazımdı. Üstüme bol siyah tişörtümü ve kısacık penye şortumu geçirdim.

"Bulacağım seni pis katil!"

"Arkandayım bebeğim."

Duyduğum şeyle korkuyla arkama döndüm. Kimse yoktu pencerelerim açıktı fakat 6. Katta oturuyordum birinin çıkması imkansızdı. O kadar gerilmiştim ki bütün uykum kaçmıştı ve sabahlamaya karar verdim. Kafamın dağılması amaçlı televizyonun karşısına koltuğa oturdum, televizyonu açtım ve izlemeye başladım. Normalde korkmam ama izleniyormuş gibi hissediyordum.

Televizyonu kapattım ve siyah yansımadan arkamda uzun birini gördüm. Kitlenmiştim. Kıpırdayamıyordum ve fazlasıyla korkuyordum. Elini boynuma yaklaştırdı ve gezdirmeye başladı. Elini çekti ve arka cebinden silahını çıkardı. Oysa  ki hiç bir vakasını silahla öldürmemişti. Silahını enseme doğrulttu ve bastırdı, sırıttığını görebiliyordum, kesin öleceğim ben sıçtım.

Kalın ve etkileyici sesiyle konuşmaya başladı;

"Ah, bu sana hiç yakışmaz güzelim."

Bunu dediğini duydum ve yok oldu. Gözlerimin kapandığını hissediyordum.

__________________________________

Çok kısa oldu ağlayın betalar🤑

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DETECTIVE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin