c

24 4 14
                                    


jungkook
seokjin hyung
doğru mu görüyorum
paylaşımındaki o kız..
(görüldü)

___

3 ay önce

Jungkook çok mutluydu.Sonunda sevdiği adamla birlikte dışarıya çıkmıştı ve ona çok güzel bir sürprizi vardı.Gözleri yanında şöför koltuğunda oturan Taehyung'a kaymıştı.

Sevgilisi kusursuz görünüyordu.Esmer teni, dolgun dudakları geniş omuzları, gözleri, saçları, kısacası her şeyiyle.Kim Taehyung Jungkook'un hayatında gördüğü en çekici ve yakışıklı erkek olabilirdi.

Fakat Jungkook'un da Taehyungdan pek bir farkı yoktu.Bembeyaz teni, kısa yumuşak saçları, kiraz renginde dudakları ve ince beliyle Jeon Jungkook tamamen bir melek gibi görünüyordu.Kim Taehyung ise tabiiki bunun farkındaydı.Özellikle kendini hayranca izleyen bambi gözlü çocuğun bir adamın hayatında görebileceği herhangi bir şeyden daha tatlı olduğunun farkındaydı.

...

Jungkook'un elleri titriyordu.Taehyung'un ona attığı mesajı okumaya cesaret edemiyordu. Taehyung ile son birkaç gündür aralarında bir mesafe oluşmuştu ve Jungkook yıllar gibi süren bu zaman içerisinde sevgilisini oldukça özlemişti.Kalbinin bu kadar ağrıyacağını asla tahmin etmemişti. Mesajın içeriği ne olursa olsun, bildiği tek şey, ilişkilerinde bir sorun olduğuydu.

Taehyung: Jungkook.
Kendimi kaybolmuş gibi hissediyorum.

Jungkook: Ben de öyle hissediyorum. Ama birlikte bunu atlatabiliriz, değil mi?

Taehyung: İstediğimi sanmıyorum. Belki de ilişikimize bir mola vermemiz gerekiyor.

Jungkook: Ne? Neden? Taehyung seni anlamıyorum.

Taehyung: Sadece ihtiyacım var Jungkook. Lütfen anla.

Jungkook: Hayır Taehyung. Seni anlamıyorum.. Anlamıyorum, Taehyung. Seni kaybetmek istemiyorum.

Taehyung: Belki de bunu düşünmenin zamanı geldi.
(görüldü)

cingulomaniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin