n

7 3 0
                                    


Günler geçtikçe, Jeongguk'un kalbi daha da ağırlaşmıştı. Taehyung'un yokluğu, her anını boşlukla dolduruyordu ve Jeongguk ne yapacağını bilemiyordu. İkisinin de birlikte olması gerektiğini biliyordu fakat Taehyung'un verdiği kararla birlikte onun asla bunu mümkün kılmayacağını biliyordu.

Jungkook: Taehyung, seni gerçekten özlüyorum.
(iletildi)

Jungkook: Taehyung, lütfen bana yanıt ver.
Lütfen, ne olur, bana bir şey söyle.
Sensiz yapamıyorum.
Sanki ruhumu kendinle alıp götürmüşsün gibi hissediyorum neden böyle oldu bilmiyorum.
Bizim hikayemiz böyle bitmesin lütfen bana cevap ver..
Sana çok aşığım.
Kalbim o kadar ağrıyor ki anlatamam.
Normal acısının üstüne neden aşk acısını koydun..
(iletildi)

2 yıl önce

Küçük genç elindeki kâğıtda gördüğü yazıya gözleri ardına kadar açık bir şekilde bakıyordu.

Ne demek kalp hastalığı vardı?

Hayatı boyunca kalbinde bir sorun hissetmeyen genç şu an içinde olduğu duruma inanamıyordu.Bu nasıl olabilirdi?Nasıl bu kadar sorunsuz ve neşeli geçen hayatında bu kadar yüklü bir dert yaratılmıştı?

Dakikalardır küçüğün yanında durup ona güzel sözler söylüyordu fakat küçük kağıda o kadar odaklanmıştı ki farkında olduğu tek şey elindeki kağıttaki yazı ve karşısındaki doktorun birkaç dakika önce söylediği o sözdü.

"Kalp hastasısın"

cingulomaniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin