Güne alışveriş yaparak baslamanin verdiği yorgunluktan ancak kendimi yatağa attım. Ahh tanrım çok yorulmuşum. Güya babannemlere dinlenmeye gelmiştim. Yalann. Popumun üzerine oturabildigim yoktu. Yorgunluğu bir kenara attım ve kendimi tavandaki pervaneye kaptirarak hayaller kurmaya başladım. Evliyiz, güzel Bahçeli bir evimiz , tatlı tatlı kokusu burnumuzda tüten ciceklerimiz var. Aşık olduğum adam çiçekleri sularken, ben de bir yandan kahvaltiyi hazırlıyordum.
- canım çiçekleri sulaman bitti ise gelip bana yardım edermisin?
+ isim bitti hayatım geliyorum.
Senin hayatım diyen ağzını hem öper hem de yerim tatlı şey. :)
Kahvaltimizi yaptıktan sonra salona geçip film izlemeye karar verdik. Ortak bir kararla romantik komedimizi de seçtik. Birbirimize bakmaktan film izleyebilirsek tabi :)
Aklımdan geçen cümleler ( hadi gel öp artık,ya yaklaşsana elini belime koy çek beni kendine,Evliyiz ama beni suan çekip öpmek lazım ) derken tam o an liseli gençler gibi birbirimize sokulmaya çalıştık. Tam o sırada kapının zili çaldı. Ding Dang Dong. Off kim bu ya tam da zamanında geldi valla.
İkimiz aynı anda kapıya yöneldik ve kapidakinin postacı olduğunu görünce güldük. Bende kayın validem falan sanmıştım :) kapıyı kapatır kapatmaz bi anda bana sarıldı ve beni çok sevdiğini söyledi. Ahh bende seni çok seviyorum bebeğim. Elini benden cekmesiyle dudagima yapismasi bi anda oldu. Tanrım çıldırıcam. Bu kadar istekli tutkulu aşık bağlı bir eş daha ne isterdim ki. Beni kucağına alıp yatak odasına çıkıyorduk ki...
Babannem seslendi:
-açelya hadi gel öğle yemeğini hazirlayalim kızım.
Off babanne ya hep en önemli an da devreye giriyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AAŞŞKK +18
Romancedelirircesine içine çeken kitap. duyguları en üst noktada aktaran bir kurgu. romantizm