20-Evin içinde devam (m)ı?

303 38 97
                                    

AYIPLI BÖLÜM DÜT DÜT.

"Teklifim halla geçerli mi?"

"Ne?"

Bahçede işleri biten Minho ve Jisung eve geçmişti.

Jisung elerini yıkadıktan sonra kapıda onu bekleyen Minho'ya ürkekçe bir bakış atmıştı.

"Diyorum ki, bahçede olan olaya devam edelim mi?"

"Ya şey."

Minho kapıda duran Jisungu belinden kavrayıp kendine çekti.

"Ney?"

Jisungta sırıtmıştı.

"Bence..."

Jisung gözlerini Minho'nun gözlerine dikmiş omuzunu okşuyordu.

"Hazır yeni temizlemişken odamızda devam edebiliriz."

"Odamız?"

Minho şaşkınlıkla sormuştu.

"Hıhm şu 2. Kattaki hani."

Minho gülümsemiş ve bir çırpıda Jisungu kucağına almıştı.

Kollarını Minho'nun boynuna dolamış kafasında Minho'nun boynuna sokmuştu.

Odaya çıkana kadar hiç konuşmamıştı ikili.

Odaya çıktıklarında Minho, Jisungu yavaşça yatağa bırakmış ve üstüne yerleşmişti.

İkisi birbirine bakarken Jisung dayanamayıp Minho'yu kendine çekmiş dudaklarına yapışmıştı.

Minho, Jisung'un dudişlerine(🥺🎀😊LFLFKDMDLDLDKDK) hayatının en güzel yemeğiymiş gibi saldırıken Jisung dudaklarının ısırılması ile mırıldanmıştı.

Jisungun dudaklarından sıkılınca Minho öpümeyi kesmiş bir öpücük bırakmıştı kızartığı dudaklara. Ardında boynuna kadar öpücükler bırakmaya devam etmiş boynuna gelince yüzüne bir sırıtma ekleyip pürüsüz boynu ısırıp emmeye başlamıştı.

"Ah~ Minh- Minho!"

İlk başta canı acısada sonradan bu hissi seven Jisung Minho'yu boynuna bastırmıştı.

Minho saçında hisettiği eller ile gülümserken Jisungun boynuna daha sert davranmaya başlamıştı.

"Min- yeter!"

Son anda boynunun ısırılması ile çığlık atan Jisnuga sırıtmıştı.

"Ne istiyorsun o zaman güzelim?"

"Şey..."

"Ney?"

"Seni istiyorum."

"Hmm öyle mi?"

Minho Jisungun bacaklarını aralmış ve kasıklarına dizini dayayıp haraket etirmişti.

"Ah, Minho! Aşkım~ hmp!"

"Ne oldu bebeğim? Tahrik mi oluyorsun?"

"Min~"

Minho Jisungun aralık dudaklarına yaklaşmış ve haraketlerini kesmeden bir öpüşme başlatmıştı.

Dilinde hissetiği dil ile Jisung inlerken kendini havaya kaldırıyordu.

Minho altındaki bedeni geri yatağa bastırırken kendi ve Jisung'un üstünü bir çırpıda çıkarmıştı.

Jisungun yüzü kızarırken gülümsemişti.

"Utandın mı sen ama az önce çok arsızdın?"

"Ama Minho az ön- Ah! Minho!"

Ace {Minsung}✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin