part 3

397 13 1
                                    

البارت الثالت⁦⁦⁦✿

ف الجامعه .....
عدي = الله ما طولك يا روح اروح اخنقها دي و لا اعمل اي .
جنان = بتقول حاجه انت .
عدي = بقول اترزعي مكانك .
جنان = متقولش اترزعي فاهم .
عدي = يارب صبرني .
جنان = هتقلب صبار .
عدي = اتفضلي .
جنان = اوك .
بعد مرور ساعتين .. و نجد ان الكل خرج من المدرج .

ف الكافتريا ....

داليا = مالك يا جنان .
جنان = مالي يا داليا يعني .
مليكه = متغيره اوي يا جنان .
جنان = انا متغيرتش .
مليكه =جنان انا اكتر واحده عرفاكي .
جنان برفعه حاجب = اممم
مليكه =ارفعي القناع ده عيطي صوتي يا جنان انتي زعلتي لما شوفتي مالك صح زعلتي لما قابلتيه صح .
جنان = مالك كان هشه بنسبالي فوقني فكرني بحاجات كتير اوي متشغلوش بالكو انتو بالحق انا رايحه الصعيد بكره باي .
مليكه = و انا كمان .
داليا = علي فين يا جنان .
جنان = هعمل مشوار و بعدين اروح .
و مشيت ...
داليا = عايزه افهم ف اي و لي موضوع مالك اتفتح و لي هي زعلانه .
مليكه = موضوع عمره ما اتقفل عشان يتفتح اصلا
داليا = مالك رجع لي
مليكه = مش عارفه حاجه بس الي متاكده منه ان جنان اتغيرت و هيحصل حاجات كتيره الفتره الي جايه يارب خير بس .
داليا = انا معنتش فاهمه حاجه .
مليكه = ولا انا و الله .

و نروح لجنان ...واقفه قدام البحر .
جنان بحرقه و وجع = يارب لي ده كلو لي ده لي بعدت حولت انساك لي بترجعلي الماضي يارب لي اااااااااه لي اااااه ياااااااارب .
شخص = الماضي عمرك ما نسيتيه انتي هربتي منه .
جنان = انا مش ناسيه و لا ههرب انا الكل مفكرني تمام و انا بموت كل يوم انا بعاني عشان ارسم الضحكه علي ملامحي انا بعاني ااااه الكل مفكرني نسيتها محدش يعرف يعني اي انسان يشوف اخته بتموت قدامه بتتعذب قدامه يعمل اي هاااا قولي بيعذبوها عشان تنقذني هاااا عشاني انا هي ماتت بسببي انا اااه يارب .
مالك و الدموع ف عيونه = و انا كمان وحشتني اوي وحشني كلامها معايا هزارها ضحكتها انا لما ماتت مستحملتش اعيش هنا كنت كل ما اروح مكان اشوفها في انتي فكرك اني نسيتها لما بعدت تكوني غلطانه ...كرمه .. دي كانت كل حياتي .
جنان = كرمه مش اختي كرمه توامي كرمه كانت امي و اختي وصاحبتي كرمه كانت كل حياتي ااااااه .
مالك = جنان انتي ناسيه كرمه قالت اي قبل ما تموت احنا وعدناها وعد و لا انتي ناسيه .
(كرمه ... اخت جنان التوام توفت و هنعرف الحكايه مع الاحداث )..

فلاش باك 🥺

بعد ما وصل مالك للمخزن الي كان ف جنان و مليكه لقي جنان
مضروبه ضرب شديد ولا مليكه متعرضه للاغتصاب ومضروبه بكل وحشيها ومضروبه بالنار جنان هي بتعيط وهي عند اختها
مالك اول ما شاف المنظر اتصدم راح جري وقعد جنب جنان ومليكه وفضل يعيط ويكلم مليكه ما تسيبنيش كان بيتمنى ان ده يكون كابوس بس ده الحقيقه. .

كرمه = جنان . مالك انت اكتر شخصين كنت ممكن اعمل اي حاجه علشان كنت مستعد اعمل اي حاجه عشانكو مالك انت كنت اخويا وابويا وصاحبي وامي واختي وكل حياتي انا بحبك قوي بس ده قضاء ربنا اوعدني انك تعيش اوعدني انك تخاف على جنان وتحميها من كل شر اوعدوني انكو هتجيبو حقي اوعدوني انكو مش هتنسوني .
جنان = لا كارما انت مش هتسيبيني مش هتسيبي بنتك لوحدها كارما لا والنبي والنبي كارما متسيبنيش ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩
كارما = جنيتي انت اختي وحبيبتي وعمري ما هسيبك انا معاكي دايما انا هنا ...شاورت علي قلب جنان ... اوعدوني.
مالك = اوعدك اوعدك بس 10 دقائق ولاسعاف هتيجي والنبي حاولي استحملي عشانا لو مش عشانا عشان نفسك والنبي يا كارما.
كارما = خلاص فات الاوان هتوحشوني.
جنان = اوعدك بس مش تسيبيني.
كارما = اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمدا رسول الله ..وانتقلت روح كرمه الي اللي خلقها ..⁦(⁠ ⁠ꈨຶ⁠ ⁠˙̫̮⁠ ⁠ꈨຶ⁠ ⁠)⁩
جنان بنهيار = لاااااااااااااااه كاااااااااااارمه لااااااااا ونبي كاااارمه فوقي انا جنان اختك بنتك حبيبتك كارما .
جنان راحت لمالك لقتو بيعيط = كارما يا مالك كارما كارما سابتني ..بعياط ..ااااااااه هتوحشيني ..
مالك بدموع = كااارما ااااااااه يارب اااااااه
مالك و عيونه اتقلبت للسواد = وعد مني اللي هيجيب حقك وعد مني لاموت كل اللي اذاكي .
جنان = وعد وعد وعد عمري ما هنساك وهتفضلي صاحبتي الاولى والاخيره بحبك واقعد اجيب حقك وعد هجيب حقك.

جنان يفوق التوقعات حيث تعيش القصص. اكتشف الآن