poyraz
"acil durum konseyine hosgeldiniz"
Acun yine bir acil durum konseyi yapıyordu. Anlıyordukki ya takimlar değişecek yada yeni bir yarışmacı gelecek.
Çokta umrumda değildi açıkçası, ben değişmediğim sürece."evet arkadaşlar mavi takıma yeni bir yarışmacı gelecek"
Başlıyoruz. Kim gelirse gelsin çokta sorun değil...
"güçlü bir yarışmacı ve mavi takıma destek vereceğini düşündüğüm bir isim"
kimmis?
"evet gelen isim..."
hadi
"BATUHAN KARACAKAYA"
ne? sakami?
ayak sesleri geldiği an o tarafa döndüm. Gerçekten o.2021 deki ezeli rakibim batuhan. O her zaman dalga geçtiğim kırmızı şortu şuan maviydi. Çok değişmiş,
daha yakışıklı.. ne diyom amkHerkesle teker teker sarılmaya başladı.
Alakasız gerildim, benimlede sarilacak diye.Bu gereksiz tavırlarımdan dolayı kendimi rahatlatmaya çalıştım."Keşke karşı takıma geçseydi"
Cevap versin diye laf attım. Ama o Ogedayla sarılırken beni duymamıştı. Sedaya geldiğinde yine aynı şekilde duysun diye.
"Keşke karşı takıma geçseydin batuhan"
Güldü...Ve bana sarıldı. O survivordan çok uzak güzel kokusunuda içime çekerek bende sarıldım. Neden bilmiyorum ama çok garip hissettim. Sanırım onu görmeyi özlemişim yani rekabet etmeyi.
"18 saat yol geldim seninle ayni barakada yatmak için"
Gülerek söylediği bu cümle benide gülümsetmişti. Sanki hic düşman değilmişiz gibi.
Yerine oturdu. Ogedayın yanına.Karşı takıma baktım. Aleyna değişik gözlerle batuhana bakıyordu. Aralarında survivordan sonra ne geçti bilmiyorum ama sanırım araları kötüydü. Ve bu beni mutlu ediyordu çünkü ikisinden de hazetmiyordum, sanırım. Acun batuhana söz verdiğinde buraya nasıl geldiğini neler yaşadığını anlattı buraya kadar sorun yoktu. Taa ki acun
"İlk yarıştığın seneden kimler var batuhan"
diyene kadar. Bu adam cidden kaos çıkarmayı seviyordu. Merakla dinledim.
"Ee poyrazcığım var"
poyrazcığım mı?
poyrazcığım
Ne bu şimdi samimiydi yoksa kavga mı arıyordu?