7 (f)

141 33 12
                                    

Lee Minho '

sana mühürlendim seninle olmak için acımasız hayata herşeyimi verdim ve herşeyim sen oldun.Seninle gerçekten nefes aldığımı yaşadığımı hissettim 2 yıl boyunca seni sevdim hala da seveceğim üzgünüm Minho benden nefret ettiğini biliyorum olayı açıklamak için bu mektubu yazıyorum çünkü konuşmak için bir fırsatım kalmadı.

O gün yani annenin kaza yaptığı gün benim suçum değildi sana yemin ederim Minho ben suçsuzum nasıl annem dediğim insanın ölümüne sebep olabilirim? korktum çok korktum birşey yapamadım kandan korktum cesetten korktum senin yıkılışın dan korkttum.O gün annen yerine ben ölseydim keşke ve sende hayatına bensiz ama mutlu bir şekilde devam etsen.Ben derin bir bataklığım sorunlarım geçmişimin haddi hesabı yok.Bana yardım etmeye çalışanları da bataklığa çekerim üzgünüm Minho.

seni seviyorum bu mektubu okuduğunda herşey için çok geç olucak biliyorum keşke son bir defa bal dudaklarından beni sevdiğini duyabilseydim.

ama sorun değil sana olan sevgimi ve sözlerimi de kendimle birlikte mezara götüreceğim.

Oksijenim bitti ve bende bittim.

seni ölümüne dek seven
Han Jisung ~

***
"Jisung! lütfen uyan seni seviyorum lütfen sevgilim geri dön özür dilerim dinlemeliydim lütfen.."
&
sarı saçlı ve doktorlar, büyük olanı kollarından tutup zapt etmeye çalışıyordu ama nafile.

bazen herşey için geç olabilir birini sevdiğinizi ona en güzel şekilde gösterin çünkü veda etmek için zamanımız bile olmayacak.

' son.

umarım ders çıkarırsınız 😭
her hikaye mutlu bir sola bitmez çünkü hayat adil değil.

ruined 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin