Insfarsit au ajuns la tara dupa un drum lung cu masina . Raven si Emily s-au dus in casa ca sa despacheteze. Lui Raven ii era frica sa despacheteze in timp era si Emily cu ea , pentru ca ea avea un jurnal , si foarte multe desene care dadeau de banuit ca se intampla ceva ciudat cu ea.
Emily pov.
Mi se pare ca Raven se poarta unpic ciudat de la un timp de vreme. De parca ii sar intampla ceva ciudat si nu are curajul sami spuna. Oare ce ascunde ?
- Raven , te ajut sa despachetezi ? spuse Emily
- Nu mersi Emily ! Ma descurc singura. spuse Raven
- Bine , cum vrei tu , a zis Emily
Emily terminase de despachetat si a mers sa vada cum e pe afara, lasando pe Raven singura despachetand.
Raven pov.
Cred ca Emily si-a dat seama ca se intampla ceva ciudat cu mine de la un timp de vreme . Dar, nu stiu ce sa fac , mi-e frica sa nu ma creada nebuna . Pff..... ce fac ?
In sfirsit Raven a terminat cu bagajele si acum merge sa vada ce face Emily pe afara.
Emily era in gradina din spate si se uita in gol de parca vazuse o fantoma. Eu am mers la ea sa fad ce face, de se uita in gol asa speriata.
- Hei, Emily ce faci ? De ce esti asa speriata ? o intreba Raven
- Aa, ce .. !?! spuse Emily parca trezita dintr-un vis
- Ce ai ? De ce te uiti asa speriata in gol, deparca ai vazut o fantoma ? a zis Raven unpic speriata
- Mi sa parut ca vad pe cineva sau ceva, si am simtit cami vorbeste !! apuse Emily speriata dar si mirata
- Bine, ma sperii unpic ! a zis Raven speriata
- Aa.. eu ma duc in casa , vorbim mai tarziu, vreau sa stau unpic singura. a spus Emily cu o fata trista
Raven pov.
Ce se intampla cu Emily ? Parca eu eram cea ciudata ?!?
Mai bine o las putin singura sa-si adune gandurile. Iar problema pe care o am eu..... io voi spune alta data.
Emily pov.
Ce senzatie ciudata am avut mai devreme ?!?
Sper numai sa nu o fii ingrijorato pe Raven. Mai bine stau un pic simi adun gandurile..
Unpic mai tarziu mama lui Raven le-a chemat la masa. Dupa au mers in casa , si Emily inca era unpic ciudata la comportament, deparca cineva ar fii speriato. Mai pe seara fetele s-au culcat.
Scuzati greselile de punctuatie, nimeni nu-i perfect.
CITEȘTI
Legenda
ParanormalRaven este o fata normala , dar in timp ce inainteaza in varsta ii se intampla tot felul de lucruri ciudate. .