Part 1

24 2 1
                                    

Mam na imię Julia mam starszego o rok ode mnie brata Matiego,moja mama zmarła w wypadku samochodowym minął rok od jej pogrzebu mój Tato strasznie się załamał po jej śmierci wyrzucił wszystkie jej rzeczy sprzedał dom.Stoimy teraz wszyscy naprzeciw nowgo domu w Sopocie.Od jutra ja idę do nowej szkoły ponieważ dziś jest ostatni dzień ferii a mój brat dopiero w następnym tygodniu ponieważ musi pomóc Tacie.

Weszliśmy do nowego domu.W salonie są białe ściany biało czarna kanapa obok której stał szklany stolik naprzeciw był stolikTV na którym stał 32calowa plazma obok była kuchnia w której był plat na całej długości w kącie stał stol przy którym były trzy krzesła.Mój pokój był wspaniały fioletowo-niebieskie ściany dobrze pasowały do mojego czarnego łóżka obok którego był stolik nocny naprzeciw było piórko na którym był czerwony laptop w kącie do okna była duża szafa z lustrem samo okno miało parapet do siedzenia na którym były cztery poduszki dwie po jednej stronie i dwie po drugiej. Łazienka była nawet spora w kącie była kapina z prysznicem toaleta i umywalka z dużym lustrem. Pokój mojego brata był trochę mniejszy od mojego białe łóżko żółto-szare ściany.

Wziełam leginsy i czarną koszulke poszłam do łazienki się odświeżyć włosy spiełam w koka zaraz po mnie wszedł Mati po jakiś 15 minutach tato nas zawołał:

-Dzieci chodzcie coś zjeść

Gdy my byliśmy w łazience i oglądaliśmy nasze pokoje okazało się że w tym czasie tato zamówił pizze więc gdy pizza dojechała usiedliśmy i zaczęliśmy jeść po zjedzeniu była godzina 21 byłam zmęczona a jutro musze iść do szkoły więc uznałam że pójde spać. Od razu zasnęłam wcześniej się przebierając


******************************************************************************************************

Hej PRZEPRASZAM za wszelkie błędy i za to że rozdział jest krotki


Pozdrawiam: Loooovebooks ;*

Nie zakochaj sięOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz