''KARA BİBERİM VUR KADEHLERE HADİ İÇELİİİM!''
'Han kulağımı öldürdün.'Minho hyungun yakarışıyla kıkırdamıştım. Bana bakan bir çift gözden habersiz önümdeki tabaktan cheescake yiyordum. Deniz durgundu. ''Hyung hadi denize girelim!'' Hyunjin hyungun zaten üzerimde olan gözleri mahcubiyet duygusuyla dolmuştu.
''Üzgünüm Lixie derbinin başlamasına yarım saatten az var. Bu derbiyi kaçıramam. ''
Büktüğüm dudağımla omuz silkip dizine yattım. Deniz çok güze duruyordu ama Hyunjin hyung ile girecektim işte. Saçımda hissettiğim el ile gözlerimi yukarı kaydırdım. O da denizi izliyordu. Sivri çenesi, kedi gibi gözleri, şekilli dudakları ile tam bir baş yapıttı bu adam. Tam benim tipim.. ama o benim Hyungum.
Bazen sözlerine anlam veremesem de iyi bir insandı. Hala sensedim ne demek bilmiyorum ama bir şekilde öğrenirim herhalde.
__
Gözlerimi açtığımda hava neredeyse kararıyordu. Aynı yerde oturuyorduk. İkinci gördüğüm Hyunjin hyungun gülümseyen yüzü olmuştu. Bu kadar mutlu olduğuna göre kesinlikle maçı kazanmışlardı.
'' Ne bağırıyorsunuz yaaa.''
Sesimi duyunca bana dönmüşlerdi.
''Günaydın Nazende.'' Hyunjin hyungun gülüşü artık olabilecek en büyük şekildeydi. Gülümseyip kalkmıştım dizinden.
'' Eee uykucuda uyandığına göre gidelim mi eve bir iki saat sonra geri geliriz. Annemler kızmadan bir yemek yiyip geri döneriz. Veeee tüm gece sahilde oturabiliriz.'' hepimizin onaylaması ile o Han ile uzaklaşmaya başlamıştı bile. Bizde örtüyü toplayıp yürümeye başladık.
-Felix?
+Efendim Hyun hyung?
- Yedinci Ev dinler misin?
+Daha önce hiç dinlemedim.
-O zaman ilk benimle dinle.
kulaklığının tekini bana uzatmıştı. Alıp kulağıma taktım şarkı uzadıkça sözleri hoşuma gitmeye başlamıştı. O kutsanmış sesi ile şarkıya eşlik etmeye başlamıştı.
''
Tabii ki sen bana çok görüyorsunBenden çok biliyorsun, ya, nasıl sevilir, ay ay ayRüyalarla yaşıyorum ben aşkınıAma bak sen seviliyorsun, bense bekliyorum
Elinden geliyorsa azıcık sevsene beni. İçinden geliyorsa tutup öpsene beni ''
Şarkının adını sormak içimden çok gelse de onun söylemesini tercih ederdim.
-Felix?
Duyduğum kelime ile o tarafa döndüm.
-Felix elinden geliyorsa azıcık sevsene beni...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstersen Dağlar Ağlar\\ HYUNLİX
Fanfiction-Felix istersen dağlar ağlar +Hyung şarkılar ile gönderme yapmayı sevdiğini bilmiyordum -...