Questions.... p(8)

168 7 0
                                    


Answer to hate...p(8)

"တောင်းပန်ပါတယ်ဆော့ရယ်ဂျောင်ကုကိုလက်ထပ်ပေးပါ...."

"ဘာလို့ကိုကိုကသူ့ကိုလက်ထပ်ဖို့တောင်းဆိုနေတာလည်းအကြောင်းပြချက်တော့ရှိမှာပေါ့ကိုကိုပြောကြည့်ခိုင်မာတဲ့အကြောင်းပြချက်တစ်ခု"

"ချစ်လို.....မောင့်ကိုကိုယ်သိမ့်ချစ်လို့မောင်ကကိုယ်ကိုအမြဲတမ်းအနိုင်လိုခြင်တယ်မုန်းခြင်တယ်သူ့ဆန္ဒလေးပြည့်စေခြင်လို့ပါဆော့ရယ်"

ဟက်...ဟားးးဟားးးးယူဆော့တစ်ယောက်ပါးပေါ်မျက်ရည်တွေနဲ့ခြောက်ကပ်ကပ်ထရီတော့တယ်။

"ကိုကိုကတော်တော်ရီရပါလားကိုကိုကို့ယ်ကို့မုန်းပြီးအမြဲနိုင်လိုခြင်နေတဲ့လူကိုချစ်လို.....ဒါဆိုဆော့....ဆော့ကရောဟင်ကို...."

ကိုယ်....တောင်းပန်ပါတယ်ဆော့ရယ်ကိုယ်မင်းလေးအပေါ်မှာ...ထယ်ယောင်းစကားမဆုံးလိုက်ဘူးယူဆော့ဖြတ်ပြောလိုက်တာ....

"ရပြီကိုကိုရဲ့ဆော့နှလုံးသားလေးနာကျင်ဖို့လုံလောက်ပြီအစကတည်းကကိုကိုဆော့ကိုမချစ်ဘူးဆိုတာသိတယ်ဒါပေမဲ့ဆော့ကမိန်းကလေးတစ်ယောက်ပါကိုကိုရယ်ဘာ....ဘာ....လိုအခုလိုမျိုးလုပ်ရက်ရတာလည်းအဲကိုကိုသိမ့်ချစ်တဲ့ဂျောင်ကုကိုဆော့သိမ့်မုန်းတာဘဲ....ကိုကိုသိလားကိုကိုအရှုံးပေးလိုက်တဲ့အထဲမှာအပြစ်မရှိတဲ့ဆော့နှလုံးသားလေးပါသွားပြီးအတ္တကြီးလိုက်တာကိုကိုရယ်....အီ....ဟီ...."

ဇူအိုဆော့ကိုရင်ခွင့်ထဲဖက်ပြီး...

.."တောင်းပန်ပါတယ်ဆော့ရယ်ကိုကိုတစ်ကိုယ်ကောင်းဆန်သွားတယ်.."

"ကိုကိုသိတယ်မှတ်လားဒီစက်ရုံကိုဆော့ရဲ့အရည်ချင်းနဲ့ပြန်ယူလိုရတယ်ဆိုတာကိုလေးဆော့ကပျော့ညံ့တဲ့မိန်းကလေးမဟုတ်ဘူးဆိုတာကိုရော"

"ကိုယ်သိတယ်ဆော့ဒါကြောင့်"

"တော်ပြီကိုကိုထက်မပြောနဲ့တော့ဆော့မေးတာဘဲဖြေပါကိုကိုဂျောင်ကုကိုဘယ်တုန်းကစချစ်သွားတာလည်း"

"ဂျပန်မှာအန်ကယ်ဓာတ်ပုံပြကတည်းကဆော့လောကမှာတစ်ယောက်တည်းအထီးကျန်စွာရှင်သန်နေရတဲ့ကိုယ်ကလူတစ်ယောက်ကိုချစ်မိသွားခဲ့တယ်အတူနေရအောင်ကိုးရီးယားကိုလ်ိုက်လာခဲ့တာ....ဒါပေမဲ့သူ့ကကိုယ်ကိုသိမ့်မုန်းတာဘဲတဲ့"

 answer to hate(bl)Where stories live. Discover now