six

380 54 50
                                    



"roseanne,kendini kasma ve soldaki kameraya bak şimdi."

patlayan flaşlar,her taraftan gelen emirler,kukla gibi hisettmek.

üstümdekiler daracık stüdyo ortamında beni terletmeye yeterken bir de etraftan gelen emirler beni daha da zorluyordu.yaklaşık yarım saattir çekimdeydik ve en az bir saatimiz daha vardı.annem yeni koleksiyonunun tanıtımı için beni seçmişti,gerçi "seçmek" pek doğru bir sözcük olmazdı.çünkü bir projede annem varsa ben vardım,benim görüşümün bir önemi yoktu,peşinden sürükleniyordum işte.doğduğum günden beri bunu istemişti ve beni bunun için yetiştirmişti.benim fikrim mi?komik olmayalım.benim fikrimin ne önemi vardı ki?annem planlamıştı her şeyi-burada yaşayan her ailenin yaptığı gibi-kaderim önceden belirlenmişti.peki ben ne kadar uyuyorum buna,orası tartışılır.

"kostüm değişikliği"

soyunma odasına giderken,yan odada çekimi yapılan jennie'ye gözüm ilişti.

jennie modellik konusunda doğuştan yetenikliydi;elini nereye koyması gerektiğini,bacaklarını ne kadar açık tutması gerektiğini,hangi an hangi kameraya bakacağını her zaman çok iyi bilirdi.her zamanda annemin gözdesiydi.birbirimizi çok sevsekte,ikimiz de eve gidince annelerimiz tarafından karşılaştırılıp doldurulduğumuz aşikardı ve bu şekilde hâlâ arkadaş kalabilmek epey zordu.bayan kim annemden daha anlayışlı ve sakindir;bu yüzden nispeten jennie'nin daha rahat olduğunu biliyordum.küçükken annem bana kızıp ağlattığı zaman bayan kim beni teselli ederdi,o zaman küçük aklımla düşünürdüm;jennie annemle,bende bayan kim'le çok benzerdim,keşke annemin değil de bayan kim'in kızı olsaydım diye.

çocuklar büyür ama dilekleri hiç değişmez.


[twitter]

[twitter]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


                            ✧༺༻∞  ∞༺༻✧

[jennie-roseanne]

r:

annemden izin aldim

gangamdaki evi parti icin kullanabiliriz

ruby:

SAKA YAPIYOSUN

bayan park'in izin verecegini asssla dusunmemistim

o ev her seyden kiymetli onun icin

r:

oyle

mysterious angelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin