Bóg jest dobry

29 4 0
                                    

Świecie posłuchaj, posłuchaj co mówi wiatr, trawa, drzewa. Czyż one nie wysławiają Boga?

Czyż niebo nie wysławia chwały Boga? Czy trawa wieje w ciszy? Czy w trawie nie ma tej tajemnicy?

Czy drzewo nie ukrywa przed tobą piękna Boga? Czy twój kot, którego tak kochasz, czy on może mówić o pięknie Boga?

Posłuchaj szumu wiatru wychodząc z domu, przypatrz się tej róży. Popatrz na piasek, popatrz na wodę. Tajemnica wielka jest w nich ukryta, wczesna, od założenia świata.

Jak bardzo Bóg jest wielki? Tajemnica to.

Powiedz mi, nędzny człowieku co chcesz od Stwórcy? 

Grzech jest ci dobrze znany człowieku, oznajmię ci tajemnicę: Bóg jest święty, oddzielony od tego świata, On nie znosi grzechu. Nie wiem czy wiesz, człowieku, ale twój grzech prowadzi cię do piekła.

Szukasz ratunku, boisz się śmierci? Zgadłem? Czarna otchłań, bez szansy na poznanie Boga. Czy już zrozumiałeś/aś kim jest Bóg? Bóg jest dobry.

Mimo że Bóg nienawidzi grzechu, to przyszedł w ciele człowieka na ziemię. Tak dobrze słyszysz, wszechmocny i odwieczny zszedł na ziemię i rozmawiał z takim jak ty! Z nędznym grzesznikiem zasługującym wyłącznie na potępienie i czarną otchłań.

Wiesz już gdzie jest ratunek? W Jezusie Chrystusie, bo takie jest imię Odwiecznego.

Bóg i człowiek: Diament łezOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz