2

57 6 4
                                    

Hellüüü. Bu bölüm biraz kısa oldu. Yine de yayınlamak istedim. Yazım hataları varsa özür dilerim efendim. İyi okumalarrrr!

Önceki bölümde karım kıskanmış o yüzden  bu bölüm ve ileriki bölümler benden karıma gelsin  

@nesanesag 

***

 Jungkook'un bugün psikolog ile ilk görüşmesi vardı. Alarmın çalmasıyla kalktı ve banyoya gitti. Elini yüzünü yıkadı. Uzun zamandır anne ve babasıyla doğru dürüst konuşmuyordu. Üstünü giydi ve askılıktan montunu da alıp üstüne geçirdi. Daha sonra arabaya geçip anne ve babasını beklemeye koyuldu. Onlarda gelince babası arabayı çalıştırdı.

 Sonunda gelmişlerdi. Jungkook arabadan indi ve kliniğin içine girdiler. Epeyce güzel dekore edilmiş bir yerdi. Fakat Jungkook çok stresliydi. Annesi ona kapıdan el sallyaıp gitmişti. Ve odaya girdiğinde tekrardan o çakmak gözleri gördüğünde şok olmuştu. Düştüğünde yanına gelen adam karşısında duruyordu. Şoku kısa sürede atlattıktan sonra koltuğa oturdu. Koltuk oldukça geniş ve rahattı.

Jungkook'dan

Aman Tanrım! O gün yanıma gelen adam tam da karşımda duruyordu. Çekinerek koltuğa oturdum. Hayatımda bu kadar rahat bi koltuk görmemiştim. O sırada bana "Hoşgeldin. Adın Jungkooktu değil mi? Ben Taehyung, Kim Taehyung. Eee nasılsın?" diye sordu. Gerçekten benle mi konuşuyordu? Bir an panikledim ve ;

- Evet, iyiyim. En baştan şunu söyleyeyim eşcinsel olmaktan çok mutluyum ve beni bu kararımdan döndüremeyeceksin ayrıca-

-Hey hey sakin ol. Seni kararından döndürmeyeceğim merak etme aksine seni desteklemek için burdayım.

Bir dakika doğru mu duydum ben? Desteklemek mi? Desteklenmek benim pek alışık olduğum bir kelime değildi. Öz annem ve babam bile beni hiç desteklememişti. Ama bu adam beni destekleyeceğini söylüyordu. Hem de eşcinsel olduğum için. Noluyo ya?

- Ne? Nasıl yani? Desteklemek mi? 

-Evet desteklemek. Ben de eşcinselim. Ama bunu kimse bilmeyecek. Anlaştık mı?

 Duyduğum cümleyle ağzım bir karış aralanmıştı. O ise buna kıkırdamıştı. O anki şokla sadece "P-peki" diyebilmiştim. 

 Taehyung ile uzun uzun sohbet etmiştik. Çok naif ve kibar biriydi. Ve onu gördüğümde karnımdaki kelebekler daha da hareketleniyordu.

***

Eveeeeeeet ikinci bölüm de bittiiiiiiii. Şimdi siz bu bölümü okurken ben gidip Mafia In Dangerous'a 99999999999. kez tekrar başlicam. Çünkü şevval hiç bölüm atmıyo ve okuyacak fiction bulamıyorum. neyse öptüm BAY BAYY💋

Psikolog-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin