3ay olmuş😀
Ehe
~~~~~~Benim Eşim
Jungkook
Şiddetli bir baş ağrısı ile gözlerimi yavaşca açtım. Bileğim de yanma hissi çok şiddetli olduğu için yüzümü ekşittim. Gözümü geri kapattım düşündüm en son ne olmuştu. Aklıma gelen şey ile hızlıca gözümü açtım ve yattığım yerden dikildim. Gözüm adeta dışarı fırlıyacaktı. Etrafta kimse yoktu , ama bu yantarafımdaki sedye ye bakmam ile son buldu. Çünkü delta orda yatıyordu ,olanlara anlam veremeyerek tekrar etraffıma baktım jimin ve yoongi gitmişti.ayağa kalkmak için yan döndüm ve bacaklarımı sarkıttım.
kalkmak için yataktan destek aldım. Kalkar kalkmaz başım döndü, dengemi kaybetmek üzereyken yataktan destek alarak tekrar ayağa dikkildim. Bu sefer başım dönmedi bu yüzden üzerimi düzeltmek için hemen çaprazında,duran boy aynasının önüne yürüdüm. Aynaya baktığımda saçım dağılmıştı ve tişörtümde kırışıklıklar vardı. Saçımı düzeltmek için biraz öne eğildim.
Elimi saçıma götürürken bileğimde bir şey fark ettim. Geri dik bir konuma gelerek, ne olduğuna bakmak için elimi geri indirdim. Gördüğüm şeyle ise adeta şoka girdim. Bileğimde nane yaprağı vardı. Bileğime dokunduğumda bu şeyin çıkmadığını fark ettim. aklım gelen şey ile gözlerim tekrar yerinden adeta çıkkıcak gibi açıldı"b-bu gerçek olamaz" arkama tereddütle döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my omega&taekook
Fanfictionkendinden üstün tüm ırklardan korkan çekinik bir omeganın ruh eşinin okula yeni gelen bir delta olduğunu kim bilebilirdi ki? semetae ukekook