Předem se omlouvám za minor spelling mistakes
Klára pov:
6 ráno zvoní budík
Ráno vstanu a podívám se z okna jako každý den. Nic moc ale mám krásný výhled na popelnice kde serou důchodci. Podívám se na popelnice, a co to vidím? V popelnici s plastem se hrabe člověk... OMG JE TO ZNÁMÝ ZPĚVÁK AXL ROSE Z SKUPINY GUNS N ROSES???? Jsem šokovaná ale obleču se a vyrážím na lov. Zběhnu schody rychle si dám bundu a jdu k němu. "Umm ahoj?" Řeknu Axlovi co žere pribiňáčka a koukne se na mě.
Axl pov:
Hrabu se tak v popelnici, no jo no stratil jsem svoji kapelu v džungli a už nevím co dál, HELE PRIBINÁČEK OMG. kdyžtak si vychutnávám tenhle klenot před košem co jsem našel náhle ke mě přijde ta nejkrásnější dívka s nejšťastnějšími rty. Řekne mi ahoj a já odpovím "čau ty prdelko, co potřebuješ?" Řeknu. DO PRNDY AXLE O ČEM TO YAPPUJEŠ!!!
Klára pov:
"C-c-cože?" Odpovím mu na otázku a moje líce se promění v rajče. Právě mě rizznul bezdomovec????
"J-j-já jen přišla se zeptat jestli nepotřebuješ střechu nad hlavou..?" Odvětím stydlivě. Bezdomovci jsou fakt pohlední když nehledí do popelnice...Axl pov:
"Omg fakt..? Klidně prdelko"
Tak tahle prdelka bude moje, není to ledajaká špína k dispozici ale fešanda rozkošná. Potom mi dá signal at se postavím... Jenže se mi postaví pandulák ale schovám ho pod tričko rychle a nic nejde poznat... Jak jdeme k ní domů je to docela luxus abych byl upřímný. Po chvíli mi cencúl zvadne a povídáme si jentak o životě.