...,,Sebe smatram iskrenom pre nego nepristojnom.Nepristojno bi bilo kada bih istakla da te na prvi pogled nijedan razboriti gospodin ne bi opisao kao damu za udaju,već pre kao dezmekastu staricu."
Elenora je stisnula pesnice da ne bi i nesvesno pribegla nasilju.,,Dok si ti",odgovorila je,"onoliko nalik kurtizani koliko ti je majka dozvolila."
,,Smem li da istaknem kako moj nedavni brak ukazuje na to da bi malo izazovima stil mogao biti poželjan?Rukavi ti sežu do laktova-dodala je Jisoo zgađeno."Niko taj stil nije nosio najmanje dve godine.Da ne spominjem da su toge de rigueur*,jer je nasa domaćica naložila da se obuče kostim."
"Ne nosim toga jer nisam dresera dresirani spanijel",rekla je Y/N."A ako smatraš da ti kroj toge koja se nosi samo na jednom ramenu laska više nego moji volani na meni,žalosno se varaš."
,,Ne radi se ovde o meni.Vec o tebi.O tebi.Tebi i pitanju hoćeš li ostatak života provesti u neugodnoj odeći samo zato što si razočarana u ljubav.I ako ti ta rečenica zvuči kao kliše,Y/N,to je zato što se tvoj zivot pretvara u kliše."
"Moj život je kliše?" I protiv svoje volje ,Y/N je osetila stezanje u grlu koje je nagovestavalo suze.Godinama su njima dvema razonoda bile žučne svadje,ali mora da je izgubila osećaj.Ipak je Jisoo bila udata čitave dve nedelje A kako je njihova mladja sestra još bila dete,nije imala nikog ko bi joj svakodnevno zadavao jad.
Jisoo je lice smeksalo."Samo se pogledaj,Y/N.Prelepa si.Ili si bar bila,pre..."
,,Nemoj",prekinula je Y/N."Samo nemoj."
Jesi li veceras pažljivo pogledala svoju kosu?"
Naravno da jeste.Istina,čitala je knjigu dok joj je sobarica namestala kosu,alo svakako je pogledala u ogledalo pre nego što je izasla iz sobe."Rakfortova je veoma marljivo radila na ovim loknama",rekla je Y/N oprezno tapsuci debele lokne koje su joj padale ispred ušiju.
"Obrazi ti izgledaju okruglo zbog njih.Okruglo u značenju debelo."
"Nisam debela",rekla je Y/N i udahnula duboko da se smiri."Pre minut si tvrdila da ne pratim modu,a ove lokne su poslednja moda."
"Mozda među starijim zenama",rekla je Jisoo bockajuci ih."Ali,zbog nevestog nanošenja pudera,one uopšte ne izgledaju tako.Zaboga,zar nisi primetil da je koristila svetlosmeđe lokne,premda ti je kosa kestenjasta!Izgleda užasno neujednaceno na mestima sa kojih je puder spao.Moglo bi se reći neuredno.Niko ne bi pomislio da si ti lepša od mene.Ili da si lepša nego što je majka ikada bila,kad smo vev kod toga."
"Nije istina!"
"Istina je",rekla je njena sestra ne popustljivo."Počela sam da se pitam zašto ti naša majka,tako ponosno na svoju slavnu prošlost,dozvoljava da se oblacis kao udova."
"Je li ova jektost posledica braka?",upitala je Y/N streljajuci sestru pogledom."Nisi ni četrnaest dana udata.Ako je ovo posledica bračne sreće,možda bi najbolje bilo da se toga klonim."
"Brak mi daje vremena za razmišljanje".podsmehnula se Jisoo"U postelji."
"Istinski te žalim ako se tvoja aktivnost u postelji svode na razmišljanje o mojoj garderobi,i nimalo inspirativnim frizerskim veštinama Rakfortove",rekla je Y/N kiselo.
Jisoo je prasnula u smeh."Ne razumem zašto se oblacis kao snebivljiva alka aljkavica kada si zapravo sasvim drugačija."
"Nisam...",prasnula je Y/N ali se o obuzdala."I ne razumem zašto tražiš vreme obigravajuci oko mene kada naocito gospodin Dzeremi Buson polaže pravo na tvoju pažnju."
"Zapravo,Dzeremi i ja smo razgovarali o tebi.U jednom trenutku dokolice,eto baš."
"Niste!"...Mozda malo duži deo ali dovoljno je za danas nadam se da vam se sviđa.Ako ima nešto što vam se ne sviđa komentari su ti za sve možete da kažete svoje mišljenje kad god hoćete.Ako ima nekih grešaka sorryy
Vote/com~♡
YOU ARE READING
THE DUKE IS HER ONLY ||KTH|| FF-
Historical FictionVOJVODA MORA PAZLJIVO DA BIRA... Kim Taehyung,ozoglaseni vojvoda od Vilijersa,mora da se oženi brzo i to sa ženom plemenitog porekla-ali,avaj,njegov je izbor skroman.Kcerka vojvode od Montagjua,Elenor,izvanredno je lepa i vanserijski intaligentna,i...