Ertesi sabah felix hyunjinden once uyanmisti.felix uyandiğında etrafına baktı ve evinde olmadığını anladı.çok kotkmuştu,panikle hemen yanına baktı. Ve orda hyunjin duruyordu dün geceyi zorda olsa hatırlamıştı ve çok utanmıştı. Felix püjamalarını değiştirmeden kırmızı yüzüyle evden çıktı. Çok utanmıştı nasıl bakıcaktı bir daha hyunjinşn yüzüne. Hyunjin kalktığında etrafına bakmıştı sonra yanında felixin olmadığını görerek yüzünü buruşturdu nedensizce?
Dün felixten çok etkilenmişti yüzü gibi vücududa çok güzeldi.🫶🏻💗❤️🔥
Felix her hyunjini gördüğünde hyunjinden kaçıyordu
Hyunjin buna artık bir son vermeye karar verdi.(Buarada nasıl devam ettircem bilmiyom bok yoluna düştüm zaten sıkıldığım için yasıyom kusura bakmayın yaniii)
Hyunjin felixin beden salonuna gelmesini bekledi. Biliyordu felixin arkadaşlarıyla orda voleybol oynicağını. Hyunjin felixi tualette beklerken felixler gelmişlerdi.
Felix arkadaşlarına tualete gidiceğini söyleyip ordan ayrıldı. Tualete girer girmez hyunjini görünce korktu. Ve felix hemen utandığı için koşarak tualetten çıkmaya çalıştı.
Falat hyunjin felixi yakalayıp ağzına bandana ellerinese kelepçe geçirmişti. Tualetin hemen yanında kullanılmayan kiler gibi bişi vardı. Hyunjin felixin kolundan çekiştirdi ve kilerin kapısını kilitledi. Felixe ona niye kaçtığını sordu. Felix utana sıkıla cevap verdi sarhoşken seninle yattım, çok utanıyorum. Ve sende sarhoştun eminim istemeyerek yaptın. Hyunjinde ardından "istemiyerek yapmadımki ;) demişti felix kulaklarına kadar kızarmıştı. Ve felix ona kendisinin zorla öptürdüğünü ve bu yüzden af dilediğini
(NOT BURASI AŞK-I HYUNLİXTRN ALINMIŞTIR)
söyledi. Hyunjinde ardından felixe "sadece öpüşmeyini hatırlıyosun" diyerek sırıttı
Felixte çok utanmış şekilde "başka naptıkki!?!?!" Diye bağırdı hyunjinde sırıtarak "göstermemi istermisin" diyerek sırıttı
Hyunjin daha önce çok kadınla yatmıştı ama felixi çok beğenmiş ve etkilenmişti.
Ve bi hamlede felixin hasret kaldığı dudaklarına kapandı
Felix ilk başta karşılık vermedi ama hyunjin felixin dudaklarını ısırmaya başlayınca felixte karşılık vermeye başladı.
Hyunjin bi hamlede felixin üstünü çıkardı.
Öpüşmeyi hala kesmemişlerdi. Sonra hyunjin geri çekilip felixin boğazına geçmişti. Felixin boyununu öpüyor emiyor ve ısırıyordu bu işlemi felixin her yerine yapıyordu. Felix hyunjin onun boynunu hallederken felixte hyunjinin üstünü çıkardı. Sonra felix hyunjini arkaya itip onu sırtından tutup kendisine çekti ve hyunjinin parmaklarını ağzına aldı. Ve felix hyunjinin parmaklarını emmeye başladı. Hyunjin parmaklarını daha arkaya gitmeye çalışınca boğluyo gibi sesler çıkardı. Felixin arkadaşları bunu duyup etrafı gezmeye başladılar. Hyunjin sesleri duyunca felixin ağzına hemen orda olan elmayı soktu. Felix ona kedi yavrusu gibi bakıyordu. Sonra felixin arkadaşları kimseyi bulamayınca geri yerlerine geçip voleybol oynamaya devam ettiler.
Hyunjin felixin pantolonununu çıkardı ardından iç çamaşırını. Felixte hızlı bir şekilde hyunjinin altını çıkardı. Hyunjin parmağını bi yanda sokunca felix çığırır gibi inlemişti. Ama şükürler olsun arkadaşları bunu duymamıştı.
Ardından ikinci parmağını sokunca felix kısık bi sesle inledi
"Ahm"
Hyunjin parmaklarınj makas hareketleri yapar gibi hareket ettiriyordu daha derinlere gitmeye çalışıyor felixin deliğini genişletmeye çalışıyordu. Hyunjin eğer böyle yapmaya devam ederse çok yavaş olucağına karar verip üçüncü parmağınıda sokmuştu.
Ve parmaklarını çekip hemen penisini soktu.
Felixin alışmadını bekledi 2-3 dakika. Ardından felixe hareket etemesini söylemişti.
Felix bunu yapamıcağını söylemişti ve buda hyunjini kızdırmıştı.
Hyunjin yüksek bi sesle "ozaman senden rica etmiyorum emrediyorum hareket et
Lee felix".
Felixde korkup hareket etmeye başlamıştı.
Kimse hwangı kızgın görmek istemezdi çünkü hwang sinirlendiğinde gözü kimseyi görmüyordu.
Bu ne kadar zevkli olsa bile okadar can yakıcıydı.
Felix hyunjine içinden çıkmasını çünkü boşalıcağını söyledi ve felixin penisini boşalmaması için tutmuştu. Ucunu çok sıkı bir şekilde sıktığı için felixin canı çok yankıştı