-Slm-1.Bölüm

86 4 3
                                    

Selam bu benim ilk hikayem ve normal olarak çok heycanlıyım. Evet inşallah hikayeyi beğenisiniz ilk bir giriş yapıyım da heyecanlansınlar bunlar dedim siz ne dersiniz jfnfj. Herneyse yazım hatalarım varsa üzgünüm. Bölüme gecebilirsiniz. Bence güzel oldu. İyi okumalar.

 Dinleyin: Selena Gomez - Good for you

Alex'in anlatımı 

 Kapının çaldığını duyuca rahat deri koltuktan kalkıp büyük beyaz kapıya doğru gittim. Aslında birini beklemiyordum. Kapıyı açtığım anda gözlerime inanamadım hemen boynuna atlayıp sarılırken sağ gözümden ilk göz yaşım aktı.

 "Hey yavaş hadi ama ağlama.''

" Ya senin burda olduğuna inanmıyorum sen burdasın!''

Bir yaş daha aktığı anda devamı teker teker düştü . Sony sonunda gelmişti.

"Hey sulugöz tamam bende seni özledim ama sakin ol"

Geri çekilip elimin tersiyle gözlerimin akıttığı yaşları sildim.

"İçeri girebilir miyim artık sulugöz?"

Başımla onay verdiğinde önünden çekildim. Eşyalarının bir kısmını alıp içeri koydum.

"Sana bir sürprizim daha var!"

Sorarmışçasına bakınca koltuğun üzerine çıktı ve bağırarak

"Yarın... Hannah geliyor!!"

Şaşkınlığımı üzerimden atınca koltuğun üzerine çıkınca birlikte bağırıp çığlık attık

"Yarın Hannah geliyorrr!! Aaaaaaa!!"

İnip sakinleştikten sonra akşam olduğunu gördüm.

 "Seni misafir odasına çıkartırım. Hadi yardım et unutma bunlar senin eşyaların"

Bir off sesi duyunca gülümseyerek merdivenleri çıktım

''Hadi dedim!"

Sesini titreyerek

"Tamam geliyorum.''dedi

Ben misafir odasına girdim ama Sony gelmiyodu. Arkama baktım ama kimse yoktu. Merdivenleri inerken tam son basamağa basacağım sırada ışıklar kapandı ama misafir odasının hala ışığı yanıyordu. Biri beni tuttuğunu hissettiğimde yerinden sıçradım. Ve tanıdık ses kulağıma doldu.

" Nereye gidiyorsun Alex?"

 "Bırak beni Zedd hemen"

"Alex'imiz şimdi de emir veriyor he. Bunu da alın"

Bunu da derken.. Sony!

"Sony!!! Sony!!"

"Boşuna bağırma gittiğin yerde o da var."

 Sonra kafama çuval gibi birşey geçirdikleri için hiç birşey göremiyordum. Arabaya bindiğimizde bir şey koklattılar ve nolduğunu bilmeden gözüm kapandı.

MÜCADELEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin