თავი 2

7 1 1
                                    

ფიქრებᲨი გაფანტული ისე სწრაფად მივუახლოვდი სკოლას რომ ვერც ᲨევნიᲨნე კლასᲨი ავედი და Ჩემი ადგილი დავიკავე. ყველაფერი Ჩვეულებრივად მიდიოდა.

თავი 2

პირველი გაკვეთილი დაიწყო, ბატონმა მინმა(მასწავლებელმა) კლასში ახალი მოსწავლე შემოიყვანა.

ბ.მინი- ბავშვებო გაიცანით, ეს ჯეონ ჯონგუქია, იმედია ერთმანეთს კარგად შეეწყობით, ეხლა კი კიმ თეჰიონის გვერდით დაჯექი.

*მე ხელი ავიწიე რადგან ჯონგუქს დავენახე, ჯონგუქი მომიახლოვდა გამიღიმა და ჩემს გვერდით დაჯდა, მეც გავუღიმე.

ჯონგუქი POV:

ძალიან ვნერვიულობ, ეს ჩემი პირველი დღეა ამ სკოლაში, არავის არ ვიცნობ და ყველაზე მეტად ეგ მაშინებს, ბატონმა მინმა მითხრა კიმ ტეჰიონის გვერდით დავმჯდარიყავი, სახელი კარგად ჟღერს, ისეც არ ჩანს ცუდი ბიჭი, აიშშშ მოკლედ არ ვიცი რა მოხდება იმედია დამეხმარება ამ კლასის გაცნობაში.

*ბატონმა მინმა გაკვეთილი დაიწყო

ტეჰიონი ცდილობდა ახალ ბიჭს დალაპარაკებოდა და მასზე მეტი გაეგო მაგრამ ბიჭი მორცხვობდა და დიდად პასუხებს არ იძლეოდა, ტეჰიონმა ინტერესები დაკარგა მის მიმართ მაგრამ მაინც არ დანებდა:

ტეჰიონი- ანუ ჯეონ ჯონგუქი ხომ??

ჯონგუქი- დიახ.

ტეჰიონი- ისე დიდი სახელი გაქვს. ალბათ ჯერ შორს ვართ მეგობრობამდე მაგრამ მაინც მირჩევნია მოკლე სახელით მოგმართო. მითხარი, რას გეძახიან მეგობრები?

ჯონგუქი- რაც გსურს ის დამიძახეთ, მაგრამ მეგობრები "გუქს" ან "ქუქის" მეძახიან, თქვენ რა დაგიძახოთ?

ტეჰიონი- მომისმინე, არ არის საჭირო თქვენობით მესაუბრო, ვფიქრობ ორივე თანასწორები ვართ, მე ქუქის დაგიძახებ შენ ტეჰი.

ჯონგუქი- კარგი, ტეჰი.

ტეჰიონი- ისე ამ სკოლაში რატომ გადმოხვედი?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Quiet BoyWhere stories live. Discover now