„A tiltott vonzalom olykor erősebb, mint a megengedett szerelmeké. Kockázatos vállalkozás, melynek minden pillanata tele van izgalommal . Titokzatos találkozásaink rejtekhelyén öleljük át egymást, mintha minden ölelés az utolsó lenne. Bár tudjuk, hogy veszélyes játékba bocsátkoztunk, mégis az édes bűn varázsa vonz minket, és nem tudunk elszakadni egymástól. Titkolózunk, és néha még önmagunkat is becsapjuk, de mégis ez a tiltott szerelem az, ami teljessé teszi az életünket, még ha egyúttal meg is mérgezi azt."
Az esküvői szertartás gyönyörű volt. Jungkook elképesztően nézett ki a testére szabott öltönyében. A fekete zakó, hófehér ing és vérvörös nyakkendő fennségessé tette a külsejét. A hosszú haját nem vágatta le, egyszerűen formára igazították neki, hogy azért mégse úgy nézzen ki a nagy napján, mint egy tépett kakadu. E elegáns kinézetet kicsit felborította a piercingjeivel, de véleményem szerint ezek csak szebbé tették az összképet. Jungkook egyébként hétköznapi viseletben is egy rendkívül helyes férfinak mondható. Az arca makulátlan, olyan bőre van mint egy porcelánbabának, akit arra terveztek, hogy egész életében ragyogjon. Sokat edz és táncol, ezeknek köszönhetően az évek alatt gyönyörű izomzatot épített fel magának. Széles válla, vékony dereka, izmos combjai és kockás hasa felvillant lelki szemeim előtt, amikor kimondták a boldogító igent. Amikor ajkai Hyunmi ajkait érintették, az járt a fejemben, hogy azok nem sokkal azelőtt más helyeken jártak.Hyunmi miket nem tudsz.
De azt hiszem, ez így volt jó. Nem szerettem volna kapcsolatban élni ezért úgy döntöttünk Jungkookal, hogy csak szexelni fogunk, nem megyünk bele többe, hisz neki ott van Hyunmi, én pedig nem akarok elköteleződni. A viszonyunk kezdete előtt elmondta, hogy neki menyasszonya van és nagyon szereti, de nem tudja mindenben boldoggá tenni őt. S ezeket megtalálta bennem. A biszexuális énje vágyott arra, hogy férfival is legyen, emiatt tért be egy este az Orange nevű bárba, ott találkoztunk, táncoltunk s másnap Jungkook a lakásomon ébredt, meztelenül.
Ahogy mondani szokták, a többi pedig történelem. Megállapodtunk abban, hogy egyszerűen csak jó barátokként fogunk viselkedni Hyunmi előtt. A fedősztorinkat alaposan átbeszéltük, miszerint gimnáziumban nagyon jó barátok voltunk Jungkookkal, de én Amerikában tanultam tovább és megszakadt a kapcsolatunk. Pár éve visszaköltöztem Busanba és a parton összefutottunk amikor Sütit sétáltattam, a törpetacskómat. Legalább Süti létezése igaz volt ebben az egészben.
Tudtam, hogy ott áll a háttérben az eljegyzés, a közelgő esküvő és fontos szerepe van Hyunminak Jungkook életében s hiába kellett volna, semmilyen bűntudatot nem éreztem. Jungkookal folytattuk a viszonyunkat, amely hónapokig elhúzódott. Elég gyakran találkoztunk, különböző kifogásokat találtunk ki azért, hogy együtt tudjunk tölteni egy-egy szenvedélyes éjszakát. Az esküvő után nem tudom mire fog haladni a kapcsolatunk, nem bánnám azt sem, hogyha ugyanígy maradna minden, de a döntés Jungkookon áll. Vele ellentétben én független vagyok.
A szertartás után, a kibérelt étterembe sétáltunk, ahol a násznép ünnepélyesen lépett be a gyönyörű helyiségbe. A mennyezetről kristálycsillárok lógtak, amelyek ragyogó fényben tündököltek, és megvilágították az egész termet. Az étterem hátsó részében egy hosszú fehér asztal állt, a házaspár és a szüleik számára, míg azokkal szemben kör alakú asztalok várták a vendégeket. A teríték mélybordó színben pompázott, melyet arany virágok és gyertyatartók díszítettek az asztalok közepén. A belépéskor mindenkinek pezsgőt kínáltak, amit én azonnal fel is hajtottam s a kezembe vettem egy másikat. Elkezdtem a nevem keresni az asztaloknál, egy kevés sétálás után meg is találtam a házaspárhoz legközelebb eső asztalnál. Itt ült még Seonghwa, Hoseok, Mina, Kaylani és Josh, s legvégül Woosung. Mindegyikőjük jó barátja a friss házaspárnak, s ők a keresztülei Kaylani és Josh kislányának.