Yeni bir fic yazmak istediğim için tekrar buradayım. Umarım hoşunuza gider. İyi okumalar Ah! Şimdiden uyarayım hikaye cinsellik içerecek!Karakterlerimiz:
Kim Taehyung, 36
Kim Holding'in sahibidir. Holding babasının vefatından sonra üzerine kalmıştır.
En yakın arkadaşı Park Jimin ve Kim Namjoon'dur. Aynı zamanda Namjoon ile kuzen oldukları için aile bağları güçlüdür. Jimin ile lisede tanışmıştır. Namjoon ise doğduğundan beri onunladır.
Yakın olmadığı kişilere karşı genelde soğuk tavırlar sergiler ve bir insana tamamen güvenmesi çok uzun sürer. Gerçek yüzünü ancak birine güvenebildikten sonra gösterebilir.
Sosyal medya kullanmayı, seyahat etmeyi çok sever. Gittiği her ülkeden veya şehirden eşyalar alır ve koleksiyon yapar. Ayrıca günlük tutmayı ve kitap okumakta hobileri arasındadır.
Jeon Jungkook, 27
Kim Holding'de, Kim Taehyung'un sekreteri olarak çalışmaktadır.
En yakın arkadaşları Jung Hoseok, Jung Wooyoung, Choi San'dır. WooSan çifti ile lisede tanışmıştır. Hoseok ile ise çocukluktan tanışmaktadırlar.
Dost canlısı bir kişiliği bulunmaktadır. İnsanlara ilk raddede güvenmez ancak asla soğuk davranmaz. Feminen giyinmeyi sevdiği gibi maskülen giyindiği de olmaktadır. Ona göre her kıyafetin farklı bir enerjisi vardır ve kıyafetlerin cinsiyeti yoktur.
Hobileri arasında yüzmek, kitap okumak, buz pateni yapmak, dans etmek ve seyahat etmek bulunmaktadır. Sosyal medya kullanmayı sever.
***
Klasik bir pazartesi sabahına gözlerimi açmış bulunmaktayım. Saat 6:30. Genellikle bu saatte uyanır duşumu alır, kombinimi hazırlar, saçlarıma bir şekil verir kahvaltımı eder ve işe geçerim. Hafta sonları hariç bütün günler çalışıyorum. Hatta bazen hafta sonları da çalışıyorum. Ülkenin en büyük şirketlerinden birinde çalışmanın getirisi diyelim. Ancak izin verdikleri zaman da birkaç gün verdikleri için sevdiğim şeyleri yapabiliyor ve kendime zaman ayırabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Do You Love?
FanfictionJeon dört senedir Taehyung'a ait olan şirkette onun sekreteri olarak çalışmaktadır. Eşcinsel olan Jeon patronundan hoşlanmaktadır ancak patronunun hislerinden emin değildir. Onu anlamaya çalışacağı bu süreçte yaşacakları onun değişmesine sebep olaca...