B:Azra bak emin misin?
A:Eveett sahibenin sözünü dinle artık aptal it.Bu iş ciddiydi. Kendimi Azra'ya teslim etmek hosuma gidecekti çünkü yıllardır bu anı bekliyordum. Çocukken bile oyunla karışık ona hizmet ederdim. Masaj yapar; su,atıştırmalık falan getirirdim. Şimdiyse köpeği olacaktım. Ben bunları düşünürken Azra ayağıyla yanağıma vurdu. Kendime gelmem 2 saniye falan sürmüştü. Hemen toparlanıp anlık refleksle 4 ayak üzerinde durmuştum. Azra kahkaha atıyordu bu halime.
A:Sen dünden razıymışsın kölem olmaya yaa
B:Öyle sahibem. Yıllardır bu anı bekliyorum.Önümde bağdaş kurup oturdu. Elini yüzüme getirdi ve yanağımı okşamaya başladı. Garipsedim ilk başta ama ses çıkarmadım. Şaak diye bir ses geldi. Yanağım acıyordu ama fazla acımıyordu. Eli aşırı hafifti. Sonra kalktı dolaptan kalın ip tarzı bir şey cıkardı. Ucuna düğüm attıktan sonra o artık bir ip değil...Evet artık bir tasmaydı.
A:Getir kafanı bakalım yeni kıyafetin nasıl olacak.
Boynuma ipi geçirdiğinde gerçekten çok utanıyordum. Olduğum yerde 4 ayak üzerinde bekledim. İpi çekiştirmeye başladı salona götürüyordu. Salonda koltuğun önünde durduk. Koltuğa oturup ayaklarını sırtıma uzattı ve televizyon izlemeye başladı. Bir yere kadar iyiydi ama artık dayanılmaz bir hal almaya başlamıştı. Söylemek istedim ama korkuyordum. Cesaretimi toplayıp söyledim.
B:Sahibem canım yanmaya başladı hiç halim kalmadı nolur artık durabilir miyiz?
Cevap bile vermedi. Olduğu yerde hafif kıpırdandıktan sonra ayağının tekini suratıma yasladı. Ter kokusu ve ayağının kendi has kokusu bütünleşmişti. Tek ayağı suratımda diğeri kafamda yaklaşık 10 dakika durduk. Sonra ayaklarını çekti belliki yorulmuştu.
A:Boş yere yordun beni gerizekalı bunun bi cezası olacak. Şimdi geç ayaklarıma masaj yap. Akşam yemeğinden sonra görüşücez senle.
B:Emredersiniz sahibem.Hemen ayaklarına masaj yapmaya başladım o da televizyonu kapatıp telefonuyla ilgilenmeye başlamıştı. Masajı bırakmamı söyledi. Koltuktan kalkıp ipi çekiştirdi. Peşinden yatak odasına gittim benş yatak başlığına bağladı. Kirli çoraplarını da önüme attı.
A:Ben yemeğe iniyorum sanada afiyet olsun hahaha
deyip odadan cıktı. Açlıktan ölecektim ve önümde bir çift kirli çorap vardı. Çorapları elime alıp koklamaya başladı. Ekşi kokuyordu bu kokuyo nerde olsa tanırdım. Koklamayı bırakıp ağzıma attım çorapları. 1 saat sonra Azra elinde 1 tabak yemekle yukarı cıktı. Coraplar önümde duruyordu dilim damağım kurumustu açlıktan ölecektim. Azra halime gülüyordu corapları eline aldığında kahkahası daha çok arttı. çorapları bir kenara fırlatıp önüme oturdu. Ayaklarını yaklaştırıp çekiyordu. Bende yaklasıp onlara ulaşmaya çalışıyordum. Delirmek üzereydim artık kahkahaları arasında buna maruz kalmak beni deli ediyordu. Sonra dolaptan biraz daha ip getirdi. Ellerimi arkadan bağlayıp yemeği önüme bıraktı. Elinde pecete vardı peceteyi acıp eline bir şeyler döktü sonra onları yemeğin içine attı. Galiba ayak tırnaklarıydı bunlar.
A:Al bakalım yemeğin. Ha bu arada cezanı unuttum sanma yemeğini bitirdikten sonra bana seslen.
Yine o kahkahasınu atıp odadan cıktı. Yemeği nasıl yiyeceğimi düşünüyordum. İçindeki tırnaklar cokta umrumda değildi. Son çare kafamı yemeğe gömüp yemeye başladım. Nerdeyse tüm tabağı bitirmiştim dibinde tek tük şeyler kalmıştı. Azraya seslendim. Odaya geldiğinde tabağı boş gördüğünde şaşırmıştı. Gelip ellerimi kontrol ettikten sonra tabağın içine ayağını sokup dibinde kalanları ayağıyla bana yedirdi. Tüm parmakları ağzımdaydı. Tadı mükemmeldi ayaklarının sonsuza kadar yapabilirdim bunu. ayağını cekti ve üzerime sürüp kuruttu. İpi yataktan çözüp beni kaldırdı ve yatağa yatırdı. Enine doğru yatmıştım kafam ve ayaklarım yataktan sarkıyordu. Boynumdaki iple ayak bileklerimi bağladı. Domuz bağı şeklinde bağlıydım yatakta. Tişörtümü üzerimden keserek çıkardı, sonra coraplarıma da aynı şeyi yaptı. Üstümde sadece eşofmanım vardı. Elinde cubuk tarzı bir şey vardı. Ne yapacağını anlamıştım korkuyordum ama belli etmemeye çalışıyordum.
A:Eveet köleciğim hakettiğini almak üzeresin hazır mısın
B:Hazırım Sahibem..Yalan söylüyordum hazır değildim. Ama buna katlanmak zorundaydım bunu ben secmiştim. Ben bunları düşünürken sopa vıjjt diye havayı yararak yukarı kalktı...
Devamı bir sonraki bölümde...