Sziasztok!
Itt is van a tizenharmadik!
Ha bármilyen problémát tapasztaltok, privát üzenetben bármikor elérhettek, és amint tudok, válaszolok! ^^ Most nagyon sokan vagyunk, ezért a beosztás is nagyon körülményes volt, ennyi ember esetében simán lehetnek hibák - ha így van, azért elnézést kérek, ellenőriztem a dolgokat háromszor, de becsúszhatott bármi. Szóval ne habozz írni, ha valamit rosszul csináltam!
Kellemes olvasást, nem kell sietni, szépen, kényelmes tempóban olvasgassatok! 🧡
Mielőtt nekiláttok az olvasásnak, olvassátok végig az alábbi szekciót!
- Minden alkalommal a kijelölt két partnered könyvéből el kell olvasnod 3-3 fejezetet. (MINDEN elolvasott részhez kérünk, hogy írj kommentet, összesen tehát HÁRMAT)
- Minden olvasott fejezet végén írnod kell kommentbe egy építő kritikát, véleményt! A „nagyon jó volt" kategóriánál kicsit bővebb, árnyaltabb véleményeket várunk. Szeretnénk, ha kitérnétek a helyesírásra, a cselekmény és karakterek fejlődésére, tempóra, bármire, ami tetszik, vagy javítanátok. A kritikát mindig egy #wpkönyvklub hashtaggel kezdd, hogy könnyebben meg tudjuk találni a sok komment között!
- Ha készen vagy mindkét partnered könyvével, nincs más dolgod, mint az aktuális heti fejezetbe kommentelni a neved mellé, hogy kész!
Fontos, hogy mindezt kedvesen, tisztelettudó módon tegyétek, ne hagyjatok bántó megjegyzéseket egymás munkáin. Aki ezt nem tudja betartani, attól elbúcsúzunk!
- Minden héten vasárnap (éjjel 12 óra) a végső határidő, az azután teljesített olvasásokat nem tudjuk elfogadni. A heti csoportbeosztásokat hétfő-kedden tesszük majd közzé új fejezetekben, és az azt követő hét vasárnapjáig lesz időtök teljesíteni. (ha csúsztok és előre tudjátok, akkor írjatok, és megbeszéljük! Viszont az előző kör teljesítése nélkül nem vehettek részt új körben, ez nagyon fontos!)
- Építő kritikát és véleményt hagyjatok a partnereiteknek, ne káromkodjatok, vagy írjatok bántó megjegyzéseket. A kommenteket mindig ellenőrizzük majd, ne csaljatok!
- A jelentkezéssel elfogadod és tudomásul veszed, hogy az olvasóknak eltérhet a véleménye a tiédtől. A jelentkezéssel kijelented, hogy a szabályokat elolvastad, megértetted és elfogadtad, ezek teljes tudatában veszel részt a játékban!
1. csoport:
Laerthel - Sequestrum-sorozat
KhimStandard - Egymillió fontos bébi
vivienwriter - Ha suttog a végzet
2. csoport:
VixnSkye - Csak egy csuklómozdulat
schneegloeckchen_r - Vékony jégen táncolsz
SelenaFoster0 - Hervadt Szirmok Démona
3. csoport:
lizim02 - Don't let me down
GraphiteFire - Repülj tovább!
heni_aki_ir - Helló, diszfunkciós családból jöttem!
4. csoport:
lettystraub - Lélekbalzsam
acblanchard - Az éjféli nap fiai
EmesAth811 - csak olvas!
5. csoport:
Dorothy271890 - Kpop Oneshots + karácsonyi skz kihívás
szezsusa - Bokszkesztyű és futócipő
GaborMolnar - Aljas nyolcas
6. csoport:
NissaNorden - Az üveggömbbe zárt titok
Szofja - Reinkarnáció - Kinek jár az igaz szerelem?
@hypoverzum (magamat nem tudom jelölni, bocsi) - hype. - Vajon hány szerelmet bír még el a Wattpad?
7. csoport:
Kerekhegyi_Marton - A Balatonon is túl
RED_ROSE_99 - A sötét múlt
LonnieDrayman - Kárhozottak ideje
8. csoport:
HJGabriella - Segítség, a mentorom egy barom! (de állati jól néz ki)
forest_fruit - In The Deep - Mélyben
Dodonagy100 - Megírva a csillagokban
9. csoport:
junattehar - Világok és kalandok
GemesAdrienn - A Gengszterek Városa 1.
Destyna201 - A rúnák ereje
10. csoport:
verfoltapadlon - Én
VioletH806 - csak olvas!
ZoltanVida - Halovány csillag
11. csoport:
ZsfiMakk - Blood and blade
SophieTaylor25 - Út a pokolba - Lélekfoszlányok
SzaboHetty - A tündérboszorkány kalandja
DU LIEST GERADE
Magyar Wattpad Könyvklub III
RomantikEz a könyv a Magyar Wattpad Könyvklub 2.0 folytatása. Minden zsánert és műfajt szívesen látunk, hiszen mindenkinek kell egy lehetőség a fejlődésre. Fanfictionök is jöhetnek, de szorgalmazzuk, hogy inkább saját történettel gyere, ha az is van. Kiegé...