Jeong Yuho 11. Sınıf C şubesinde wooyoung ile yakın arkadaş. Yeosang ve Hongjoong ile 3 yıllık sınıf arkadaşı. Jongho'nun çocukluk arkadaşı. San ile jongho yoluyla tanıştı.
Song Mingi 12.sınıf F şubesinde. San ve seonghwa en güvendiği arkadaşları.
Choi San 12.sınıf C şubesinde. Mingi ve Seonghwa'nın kankası. Jongho abisi. Wooyoung ile 1 yıldır sevgili.
Jung Wooyoung 11.sınıf C şubesinde. Yunho Hongjoong ve Yeosang'ın en yakın arkadaşı . San ile 1 yıldır sevgili. Grami Yong'un kuzeni. Jongho ile San yoluyla tanıltılar ve iyi anlaştılar. Yakın arkadaşlar
Choi Jongho 11.sınıf F şubesinde. San'ın erkek kardeşi . Yunho'nun Çocukluk arkadaşı. Wooyoung ile San aracalığıyla tanıştı ve iyi arkadaş oldular. Wooyoung sayesinde Yeosang ile tanıştı ve ondan hoşlanmaya başladı.
Kang Yeosang 11.sınıf C şubesinde. Wooyoung'un ve Hongjoong'un en yakın arkadaşı Yunho ile de 3 Yıllık arkadaş. Jongho'dan hoşlanıyor
Seong Hwa 12. Sınıf E şubesinde. San ve Mingi ile 10 yıllık arkadaş. Grami Yong ve Niko ile sınıf arkadaşı.
Kim hongjoong 11.sınıf C şubesinde. Yeosang Yunho ve wooyoun ile arkadaş.
(Temsili karakter) Hwang Niko 12.sınıf E şubesinde. Hongjoong ve Grami Yong ile sınıf arkadaşı.
(Buda temsili karakter siz kendi kafanızda farklı kurabilirsiniz) Lee Grami Yong 12. Sınıf E şubesinde. Niko ve hongjoong ile sınıf arkadaşı. Wooyoung'un anne tarafından kuzeni.