-Özlemek-

7 3 0
                                    

Duyduğum ses Jaebum'un sesiydi elim kaşınmaya başlamıştı dediğiyle.

"Okulumzdan annesiz bir şerefsiz ayrılıyor çok mutluyum."

annemi yine karıştırmasıyla arkamı döndüğüm gibi tek yumrukta onu yere düşürmüş üstüne çıktığım gibş kendimş durduramadığım sırada ardı arkası yumruklarım durmuyordu onun yüzünü dağıtana kadar yumrulayacaktım. Beni durduran şey ise babamın tutup çekmesiyle Jaebum'un yüzüne bakıyordum yerde yüzü kandan görünmeyecek şekilde gördüğümde kahkaha atmıştım.

Babam beni kaldırmış sırtımı sıvazlayarak arabaya götürüyordu biraz daha okulda kalırsam ataklarım başlayacaktı arabaya bindiğimde kahkaham durmuyordu.

Bir kaç ay sonra

yourmochi:
Aldstulfım hyung vanım yanıyor..
(Görüldü)

Götülfü mü?
Benden soğudun mu?ben senin yoldaşıb Değşl miyşm?

whichmin:
İşim var daha sonra.

yourmochi:
Offline

Bu yazışmadan iki dakika sonra kendimi yenilemek için boyadığım turuncu saçlarını tarayıp son kez aynada kendime baktıktan sonra evden çıkıp arabama binmiştim artık herşey daha iyiydi yeni okulumda herkes beni tanıyordu ve çoğu kişi bana hayrandı bu hoşuma gitmese de ses çıkarmıyordum.

Eskisi gibi asosyal değildim barlardan çıkmıyor gezip tozuyor ders notlarımı yüksek tutmaya devam ediyordum, o sırada whichmin kimliğimi sürdürüyordum. Jimin ile kim olduğumu bilmese de dah da yakınlaşmıştım onu artık arkadaşım olarak görüyordum kimseden hoşlanmayan aseksüel bir tiptim ama keyfimi sürüyordum barlara gitsemde içip geliyorum asla cinsel ilişkiye girmiyordum.

Jiminden sonra çok değişmiştim artık müzik besteleri yapmaya başlamış elektro gitarımla agustd kimliğim ile küçük çaplı yerlerde paylaşıyordum. Jimin yazdığı sırada ise mesajını okumadan işim var yazmıştım çünkü okula geç kalmıştım. Okula gelmiş sıramda bulduğum çikolatayı yerken okduğum mesajla şaşırmamıştın Jimin hep dertlerini bana dökerdi bazen sıkılsamda kırılmaması için susuyordum okuldan sonra agust d kimliğim için arkadaşımın evine kayda giderken instagrama attığım fotoğraftaki yorum dikkatimi çekmişti.

@ yoongimin: parfois un changement est nécessaire
(Bazen değişiklik gerekir)

@ yoongimin: parfois un changement est nécessaire(Bazen değişiklik gerekir)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ user03: oha bu bizim eski okuldaki Min Yoongi mii!

@ user67: Glow up budur işte Jaebum'u dövmek yaramış.

@ unknownj: parfois il faut rater
(Bazen özlemek gerekir)

@ user47: Çok yakışıklısın^^


Zambak Kokusu|YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin