Capitolul 3

123 9 0
                                    

💚ȚI-E FRICĂ DE MINE?💚

🌸PRESPECTIVA SHAO YI CHEN 🌸

Mu Bai:🔻

-Chiar vrei sa urmezi cursul? Profesorul este atât de dificil.

Mu Bai i-a spus lui Shao Yi Chen cu îngrijorare:

-Vrei să te mai gândești la asta? Astăzi este ultima zi, după ziua de azi este prea târziu să te retragi.

-Nu vreau să îl schimb, să spunem doar..... că este necesar.

Yi Chen se uită cu amuzament la Mu Ba.

În timp ce-și strângea manualul, se uită la Mu Bai, zâmbește și continuă să-i spele creierul.

-Mai bine mă ajuți să strâng , și poți să-mi împrumuți notițele mele.

Ia caietul și îl flutură în fața ochilor.

Mu Bai se uită la notele din mână cu ochi strălucitori și spune cu un zâmbet larg:

-Știam că ești cel mai bun pentru mine, te iubesc până la moarte!

Îl îmbrățișează pe Yi Chen ca o fată care flirtează. Cei doi părăsesc sala de clasă vorbind și râzând.

Apoi au auzit pe cineva strigând

-Shao Yi Chen.

Vocea îi aparține lui Jin Teng.

Yi Chen se întoarce șocat.

Si îl vede pe Jiang Jin Teng cu brațele încrucișate la piep,și corpul lui se sprijină de perete.

În acel moment, el își coborî încet brațele și se îndreptă spre el Yi Chen.

Yi Chen se întoarce să fugă cu o expresie uimită, dar Jin Teng îl apucă de brațul stâng și îl atrage spre el, în timp ce brațul drept îl îmbrățișează imediat.

Yi Chen urmărește fața lui Jin Teng în timp ce se apropie încet de el și Jin Teng se oprește când vârful nasului său este la 2 cm distanță.

-La ce echipă de baschet ai fost în liceu, de cât timp mă urmărești?

Când vârful nasului este la 1 cm distanță, se oprește, iar colțurile gurii se curbează în sus.

Yi Chen este foarte surprins in acest moment.

🔸️De unde știe că am fost aici și chiar îmi știe numele?

Yi Chen ,a început să tremure ușor, așa că Jin Teng, care îl ține în brațe, se dă puțin înapoi, se uită la el cu o privire ușor suspicioasă și spune:

-De ce ți-e atât de frică de mine?

-Bineînțeles, că îi este frică.

Shao Yi Chen este împins mai departe.

Cine vorbește? Băiatul cu jachetă!

Și-a pus brațul stâng în jurul umărului lui Yi Chen și i-a spus în mod direct lui Jin Teng: -Nu fura studenții altora.

-Este studentul tău direct?

-Da, el este salvatorul meu, nu-i așa, Xiao Bai Mu?

Spune băiatul în jachetă cu brațul în jurul umărului lui Li Mu Bai, evident.

-De asemenea...

întorcând capul pentru a privi persoana din stânga, incapabil să îi spună numele.... (nu știa numele 😅)

-Este puțin jenat, nu îi știu numele.

-Shao Yi Chen. Spune Jin Teng cu o privire sfidătoare.

-Totul este în regulă! Xiao Chen și Xiao Bai Mu, sunt acum oamenii mei. Acum întoarceți-vă la studii.

Obsesia Lui💚Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum