כמובן שהספקתי לפני לספר לאלה מה קרה.
״אלה, אלה הם״ אמרתי.
והם הגיעו, בהצלחה לי באמת.
״אנחנו מצטערים לא היינו צריכים להגיד את זה״ אחד מהם אמר פתאום, דרך אגב למי שאמר את זה קוראים תום לזה שלידו מצד ימין ג׳וני ולזה שמצד שמאל ריי, לפני מה שקרה חשבתי שהם חמודים, אבל עכשיו, אני ממש לא חושבת ככה.
בכל מקרה נחזור להווה,
מיד השבתי ״הייתם צריכים לחשוב לפני״
ומיד ג׳וני ענה ״אנחנו יודעים ובכל מקרה אנחנו מצטערים״ ואחרי שג׳וני אמר את זה הם מיד הלכו.
זה פשוט היה מוזר. למה שהם יאמרו את זה פתאום, בכל מקרה, חזרנו להווה. אני ואלה דיברנו על זה ופתאום היה צלצול והיה רק שיעור אחד עד שנלך הביתה.
היה שיעור לשון, עם המחנכת. היה צריך לעבוד בזוגות ולענות על כל מיני שאלות, הייתה רק בעיה אחת, המורה מחלקת זוגות.
ונחשו מה? היא שמה אותי עם ג׳וני.
למה דווקא ג׳וני?!?!?
למה אי אפשר פשוט להתחלק לזוגות שאנחנו רוצים???
אוף.
טוב עם כל הצער, לבסוף הגיע סוף השיעור וסוף סוף הגיע הזמן ללכת הביתה!!
חופש!
יצאתי מהשער ובאתי להתחיל ללכת לבית שלי, אבל פתאום מישהו עצר אותי, ונחשו מי זה? כמובן שג׳וני.
למה הוא כזה מעצבן?!?!?!
״מה אתה רוצה?״ שאלתי אותו במהרה
״המורה אמרה שאנחנו צריכים לעבוד ביחד לעבודה״ הוא אמר.
״נו ו?״ שאלתי
״אנחנו צריכים להיפגש כדי לעשות את העבודה״ הוא אמר
״נו טוב, מחר מתאים?״ שאלתי
״כן, רק אצלי או אצלך?״ הוא שאל
״אצלי״ אמרתי. הכי נוח לי בבית. אבל למה הוא צריך לבוא?
למה אי אפשר לעשות את העבודה בשיחת וידאו??
פשוט מעצבן. נו טוב, בואו פשוט נעשה את זה.
הגיע יום למחרת, וסיימתי בית ספר, ואז ג׳וני ואני הלכנו ביחד לבית שלי, למרות שלא חשבתי שנדבר או משהו בדרך דיברנו מלא! הוא נחמד.
ואז הגעתי הביתה, הגיע זמן העבודה, ליטרלי שיעורים. אין לי כוח לזה!