1.

37 1 1
                                    

Pov nova
Ik loop het wiskunde lokaal binnen, het tweede vak voor vandaag en daarna nog een paar te gaan. Ik loop naar mn stoel maar net voor dat ik er kan zitten zegt de docent 'nova we hebben nieuwe plekken jij zit naast Ezra het lam' 'oh okay' zeg ik zacht maar wel dat de docent het gehoord heeft. Ik loop naar het plekje naast Ezra en ga naast hem zitten. Waarom moet ik bij hem zitten? Denk ik bij me zelf hij is één van de populairste jongens. Ik pak mn wiskunde boek en schrift. De docent begint met de les. Ik zie in mn ooghoek dat Ezra druk bezig is met iets te zoeken, zn boek ligt wel op tafel dus miss zn schrift? Uiteindelijk zucht hij en besluit gwn de les te volgen. Ik scheur zacht 2 papiertje uit mn schrift en schuif ze voor zichtig naar Ezra toe. 'Dankje' fluisterde hij. Ik geef hem een glimlach.

'okay maak nu je opdrachten en alsjeblieft hou het stil' zegt de docent. Ik ga gelijk aan het werk. Maar Ezra trekt andere plannen. 'jij bent toch dat meisje dat met mn broer en zijn vriend om gaat?' fluisterd hij. Ik kijk hem aan. 'Ja, zijn vriend dat is mn broer en ik ga vaak met hun mee voor de gezelligheid' fluister ik terug. Hij knikt. 'ik heb je wel vaker bij ons thuis gezien' zegt hij. 'Nova en Ezra ik zei in stilte je werk maken nog één keer en jullie gaan er uit' zegt de docent. 'ja meneer' zeg ik. 'ja ok leuk' zegt Ezra tegen de docent. De docent zucht en gaat verder waar hij mee bezig was. 'Maar hoe heet je eigelijk?' gaat Ezra door. 'nova, maar we moesten stil zijn vlgm' zeg ik. 'Ja maar werk is zo vervelend' zegt Ezra iets te harder alsof hij eruit gestuurd wil worden. De docent had het gehoord 'ezra en nova eruit ga maar melden' zegt hij. Ik stop mn boek en schrift in de tas en sta op. Ik hoor gefluister achter me van pesters, ik hoor dingen zoals 'lozer,lekker voor je emo, dikzak' zulke dingen waar ze me steeds mee uit schelden. Ik loop het lokaal uit. Ik word steeds maar wil uitgescholden of tegen de kluisjes geduwd. Ik loop naar de wc toe en pak alvast een mesje maar word tegen gehouden door een stem. 'nova?' ik draai me om en zie Ezra. 'Ja?' vraag ik. Hij staat voor me. 'gaat het?' vraagt hij. Want hij ziet dat ik bijna moet huilen. Maar voor dat ik antwoord kon geven. Roep iemand me 'nova wat is er gebeurd?' mn broer komt aan rennen en ziet dat ik moet huilen. Matthy is er ook bij. 'N-niks' zeg ik. Noah (mn broer) en matthy weten allebei de situatie van school. Dat mensen me pesten enzo. Matthy ziet Ezra en kijkt hem aan. 'Ezra? Wat heb je gedaan' vraagt matthy. 'niks hoezo?' vraagt hij. 'ezra je ziet toch dat ze bijna moet huilen, wat heb je gedaan?' vraagt matthy nog een keer. 'niks moet ik het voor je spellen broer? N.i.k.s' zegt Ezra weer. 'Nova wat heeft hij gedaan?' vraagt noah aan mij. 'niks, nou alleen zijn we de klas uitgestuurd omdat we praatte maar voor de rest heeft hij niets gedaan' zeg ik. 'Kijk zie je matthy ik heb niks gedaan' zegt hij. 'Oké, oké sorry ezzie, maar met jou weten we het nooit maar we moeten gwn opletten oké?' zegt Matthy. Wat een schat is het ook hij let zo goed op me net als mn broer. 'oké maar waarom?' vraagt Ezra. 'ik leg het je later wel uit oké?' zegt Matthy. Ezra knikt. 'noof wat is er dan?' vraag Noah. 'Ik ehm ik hoor de een paar mensen uit mn klas tegen me schelden toen ik eruit werd gestuurd' zeg ik en kijk naar de grond. Noah trekt me in een knuffel. We blijven even zo staan. We laten weer los. 'dusss jullie zijn er uit gestuurd en ik en Matthy wouden net spijbelen dussss komen jullie mee' zegt Noah. Ik knikt. 'Nah okay dan' zegt Ezra. We pakken onze spullen bij elkaar en lopen stiekem de school uit.
En we fietsen met zn alle naar het huis van Matthy en Ezra.

Pov Ezra
Na een tijdje zijn we aan gekomen. Matthy doet de deur open. 'WTF, matthyas?' zegt iemand binnen. Ik herken de stem het is jaïr. Kut als hij mij ziet, hij weet dat ik pas over een paar uur uit ben. 'Jo jaïr' zegt matthy cool. We lopen met zn allen naar binnen. 'ezra? Gast wtf doen jullie hier jullie hebben nog les' zegt jaïr boos. 'Ehm ja maar ja laten we zeggen uitval' liegt Matthy. Maar je hoort gelijk dat het nep is. Matthy kan ook eigelijk helemaal niet liegen. 'Ja ja matt en jij Ezra ook uitval ofzo?' vraag jaïr. 'jaaa ook uitval ja' zeg ik dit was echt heel geloof waardig maar niet heus. Normaal kan ik beter liegen. 'ja ja morgen wil ik jullie les tijden hebben want jullie spijbelen steeds vaker' zegt jaïr. 'Jaja' zeggen ik en Matthy tegelijk en we lopen naar boven. 'anders breng en haal ik jullie van school' schreeuwt jaïr nog van beneden. We lopen naar matthy's kamer. 'Okay welcome to my room ga lekker zitten doe alsof je thuis bent' zegt Matthy. Noah springt gelijk op het bed. Nova gaat ergens op een stoel zitten en Matthy zat al in een stoel. Ik ga boven om Matthy zitten. 'LUL!' roept matthy. Ik lach en ga op de stoel er naast zitten. 'okay wat gaan we doen? Potje fifa ofzo voor YouTube' vraagt matthy. 'als je een fifa vid op gaat nemen ben ik loesoe' zeg ik en sta op. 'Okay dan word het fifa' zegt matthy. 'Nova kom jij met mij mee dan gaan wij wat anders doen' zeg ik. Nova knikt en staat op. We lopen naar mn kamer. 'doe het veilig' schreeuwt matthy hard. Echt waarschijnlijk heeft iedereen in het huis gehoord. Ik hoor de trap ook gaan. 'matt? Waarom schreeuw je?' hoor ik Jesse zeggen. 'waarschijnlijk gaat Ezra neuken' zegt Matt. 'WAT!' schreeuwt Jesse. Ik hoor al voet stappen. 'ezra mee komen' zegt Jesse. Ik sta op en loop mee naar de gang. 'ezra je bent te jong je gaat niet zitten neuken' zegt Jesse. Ik begin te lachen. 'gast was ik ook niet van plan ik heb haar pas voor het eerst gesproken vandaag en het is Noah's zusje dus dat ga ik hem ook niet aan doen' zeg ik. 'Okay beter anders heb je een probleem' zegt Jesse. 'Jesse je bent over bezorgd ik ga niet elke chick die ik tegen kom neuken, maar Matt daar in tegen... die neukt echt iedereen dus ik zal voor hem maar oppassen' zeg ik. 'MATTHYAS' roep Jesse al. 'WAT?' roept matthy. 'HZO NEUK JIJ IEDEREEN DAT HOOR IK NET VAN EZZIE' zegt Jesse. Haha waarom trapt Jesse overal in? 'dat is een dom grapje van ez tuurlijk neuk ik niet iedereen alleen de mooie mensen neuk ik' zeg matthy. 'MATT! Jij gaat niet zomaar mensen neuken, okay en laat je deur open, jij ook ezra' zegt Jesse. En loop weer naar zn kamer. Ik lach het nog uit op de gang. Wtf is hier net gebeurd?
Ik loop weer mn kamer in waar ik nova TikTok zie kijken op mn bed. 'Okay wat gaan we doen? Op de Nintendo?' vraag ik. 'ja leuk' zegt ze terwijl ze haar telefoon weg legt. 'okay welk spel?' 'Heb je Mario Kart?' vraagt ze. 'tuurlijk heb ik die' zeg ik en stop het spel in mn Nintendo. Na even zijn we bezig met het spel.

Dit is het eerste deel
Hoop dat je het leuk vindt

In Love With Ezra Het LamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu