GİRİŞ

159 12 0
                                    



MERHABAA!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




MERHABAA!!!


Yeni bir kurguyla karşınızdayım
fakat bu kurgu birazcık acayiip

Bir süredir aklımda dolanıyor ama bir türlû
yazamıyordum ama dedim bugün o gün
ve yazmaya karar verdim. Nasıl olacağını şuan bende kestiremiyorum
ama umuyorum ki eğleneceğiz

Öncelikle size evreni anlatmak istiyorum
kurt adamların,vampirlerin, perilerin ve şifacıların olduğu karmakarışık bir evren

İlk önce aşağı dünyalılardan bahsedeyim bunlar yukarıda saydığım türler oluyor
insanlardan ayrıştırılmışlar insanlar arasında gezinseler de insanlar onları görmüyor tabii bu duruma göre değişiyor görünmek istedikleri zaman görünebilirler

Aşağı dünyada herkes bi bölgeye ayrılmış bütün türlerin kendi bölgesi var. Fakat türler kendi aralarında da klanlara sürülere bölünük. Birlik olan tek tür periler.

Periler; yalan söyleyemiyorlar ve çesitli sihirler yapıyorlar ölümsüzler

Vampirler; Zaten az çok biliyorsunuzudur ama ben birkaç farklılık ekledim bu melez vampir. Melez vampirler yarı insan yarı vampirler. Kalpleri çok az olsa da atıyor. Bir çok insani tepkiyi gösteriyorlar. Sık sık kan ile beslenmiyorlar. Ayda bir onlar için yeterlu oluyor. Fakat insan gibi de yeme ihtiyacı duymuyorlar. Bunun dışında diğer vampir özellikleri aynı.

Yenidoğanlar; Vampir ısırığı ile dönüşen insanlardır. Kendi rızaları ile bunu kabul etmeleri gerekir. Çok fazla hırçındırlar ve kana çok fazla ihtiyaç duyarlar.

Kurt adamlar; Bu da bildiğiniz gibi bir farklılık yok.

Şifacılar; Her yüzyılda dünyaya sadece bir tane geliyor. Bunlar diğerlerinden farklı olarak büyük bir sorumlulukları var. İnsanlara şifa vermek. Ne olursa olsun insanları iyileştirmek zorundalar. Güçlerini çok fazla kullanmak bulinçlerini kaybedip bitkin düşmelerine neden olabiliyor.

Tüm bu türleri kontrol altında tutan bir meclis var. Yasaları ortaya koyan, insanlar ve aşağı dünyalıların arasındaki sınırı koruyan, karmaşıklık çıkmasını engelleyen şey meclis.

Aklınızda bazı şeyler otursun diye bir açıklama bölümüydü. Umarım eğleneceğimiz güzel bir kurgu olur. Şimdiden iyi okumala

Bu arada çok sevdiğim ve dönüp dönüp izlediğim shadowhunters dizinden esinlenilmiştir.




🧚🏼‍♂️✨

voluntarilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin