Hellü. Sadece yazmak istediğim için yazıyorum. Sınıfta benim dışımda Army olmadığı için kimse beni tam olarak anlamıyo. Üç saat Friends in taekook la ne kadar bağlantılı olduğunu anlattım dinlediler ama muhtemelen kimse bişe anlamadı çünkü heyecandan cümle bile kuramıyodum. Belki sizler anlarsınız diye böyle yazasım geldi.
***
Öncelikle ben bugün sahurdan sonra uyumadım (zaten uykumda yoktu) ve mv'yi bekledim. Ama tipim çok iyi. Bi yandan telefondan MİD okuyorum diğer yandan bilgisayardan sayfayı yenileyip yayınlanmış mı diye bakıyorum vhjghjghghjghghjghvghfddxddfd. Sonra baktım bu gidişle okula geç kalcam (aslında kalsam bişe olmazdı ama aklıma Namu'nun sözleri geldi ghccfgfgxdxfghjhhjh) kalktım hazırlandım okula geldim. Ama kafamda sadece "Acaba çıktı mı?" sorusu var. Sonra kafamda bu düşüncelerle birlikte 1. dersi bitirdik tenefüse girince biraz bekledim sonra hoca sınıftan gitti. Bende CANIM BAŞKANIMa dedim ki bari yayınlanmış mı diye bakim oda tamam dedi. Sonra bi baktım bi saat önce yayınlandı yazıyo. Aaaah aaah o kadar zor bi his ki anlatamam karşımda duruyo ama açamıyorum. Sonra zil çaldi güç bela tahtanın başından ayrılmak zorunda kaldım. Ama walla çok sinirim bozuldu. Olum KARŞIMDA DURUYO AMA İZLEYEMİYORUM AMK.
Sonunda elhamdülillah çok şükür eve geldim ama kapıyı açıp bilgisayara bir koşuşum var abooooo. Normalde eve gelir gelmez üstünü değişen BEN montumu bile çıkarmadan bigisayarın başına oturdum (İşte armylik insana ne yaptırmıyoki)
***
Evettt gençler.Bugünlük bu kadar yeter daha gidip stream kascam. FRİENDS'E STREAM KASALIM. ŞAHSEN BEN ÜÇ TANE SEKMEDEN AÇTIM JHVHJVGHFCFGGHUGHGUGHUGV. ŞUAN TRENDLERDE 6 NUMARA 24 SAAT İÇERİSİNDE 1 NUMARA YAPMAMIZ GEREEEEK. COME ON MANNN. ÖPTÜM BAY BAAY💋