𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑆𝑎𝑠ℎ𝑖 𝐴𝑖𝑡𝑜.𝑌𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑑𝑎𝑟𝑘 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑢𝑠𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑤 𝑝𝑜𝑛𝑦𝑡𝑎𝑖𝑙. 𝐿𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑛 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑎𝑖𝑟 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑠𝑘𝑖𝑛.
𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑢𝑠𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑎𝑙𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙.. 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 ℎ𝑒 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑.. ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑑.. 𝑜𝑛𝑒 𝑏𝑖𝑡 𝑜𝑓 𝑒𝑦𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑐𝑡.. 𝑜𝑛𝑒 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ.
🩷🩵
𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑤 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑒𝑛𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡, 𝑔𝑜𝑠𝑠𝑖𝑝, 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑜𝑚𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑟 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑚𝑎𝑟𝑡.
𝑇ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟, ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 ℎ𝑎𝑧𝑒𝑙 𝑒𝑦𝑒𝑠, ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑢𝑥𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑠, 𝑐𝑢𝑟𝑙𝑦 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑡, 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑡𝑎𝑙𝑙, 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 6 𝑓𝑡?
𝐴𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑤𝑎𝑠..𝑙𝑜𝑣𝑒.. 𝐿𝑢𝑠𝑡. 𝑌𝑜𝑢 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚.𝐻𝑒 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑡𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒.
"𝐻𝑒𝑦, 𝐼'𝑚 𝐻𝑎𝑧𝑢𝑠ℎ𝑖 𝑆𝑎𝑡𝑜."
𝐻𝑒 𝑏𝑜𝑤𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡, 𝑠𝑢𝑟𝑒𝑙𝑦 ℎ𝑜𝑝𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑤𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒𝑑, 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑔𝑖𝑓𝑡𝑠. 𝑀𝑦 𝑒𝑦𝑒 𝑡𝑤𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦.
𝐼 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝 ℎ𝑒𝑠𝑖𝑡𝑎𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 ℎ𝑖𝑚, 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑝𝑜𝑢𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑎 ℎ𝑒𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑚𝑒, 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑑 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑.
𝐼'𝑚 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚, 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚.
"𝐻𝑖 𝑢ℎ, 𝑚𝑦 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑆𝑎𝑠ℎ𝑖..!"
𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠𝑜 𝑁𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠.. 𝐴𝑛𝑥𝑖𝑜𝑢𝑠. 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑟𝑢𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑝𝑝𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑖𝑡𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚. 𝐻𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑, 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ 𝐼 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒.
"𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑦𝑒𝑎𝑟, 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑒..𝙎𝙖𝙨𝙝𝙞."
𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑓𝑢𝑙 𝑡𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒, 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑒.. 𝐼 𝑘𝑛𝑒𝑤. 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑔𝑜.. 𝑁𝑜𝑡..𝙀𝙑𝙀𝙍...
𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀.. 𝙎𝙏𝘼𝙔 𝙒𝙄𝙏𝙃 𝙈𝙀.. 𝙊𝙍.. 𝙊𝙍 𝙄'𝙇𝙇 𝙈𝘼𝙆𝙀 𝙔𝙊𝙐.
𝙄'𝙈 𝙎𝙊 𝙎𝙊𝙍𝙍𝙔, 𝙎𝙃𝙊𝙍𝙏 𝘾𝙃𝘼𝙋𝙏𝙀𝙍 𝘽𝙐𝙏 𝙄𝙏'𝙎 𝙅𝙐𝙎𝙏 𝙏𝙃𝙀 𝙁𝙇𝘼𝙎𝙃𝘽𝘼𝘾𝙆 𝙁𝙊𝙍 𝙏𝙃𝙀 𝘽𝙀𝙂𝙄𝙉𝙉𝙄𝙉𝙂 𝙒𝙃𝙀𝙉 𝙃𝙀 𝙒𝘼𝙎 𝙄𝙉𝙏𝙍𝙊𝘿𝙐𝘾𝙀𝘿...!
YOU ARE READING
♡*♡- 𝐻𝑒'𝑠 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟'𝑠.. -♡*♡
Romance𝑂𝑡ℎ𝑒𝑟..𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝐶𝐴𝑁 𝐷𝐼𝐸. 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑆𝑎𝑠ℎ𝑖 𝐴𝑖𝑡𝑜. 𝑌𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑑𝑎𝑟𝑘 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑢𝑠𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑤 𝑝𝑜𝑛𝑦𝑡𝑎𝑖𝑙. 𝐿𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑛 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑎𝑖𝑟 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑠𝑘𝑖𝑛. 𝑌...