bu niye geldi şimdi...

58 4 16
                                    


İzuna Uchiha ve Tobirama Senju, Konoha'da normal bir okula giden iki baş belası çocuklardı. İkisi hep birbirine eşek şakaları yapar, birbirlerini korkuturlar veya kavga ederlerdi. İkisi de düzenli olarak evlerine her gün bir morluk ile dönerdi. İkisi de okuldan zar zor mezun olduktan sonra birbirlerini bir daha hiç görmemişti. İzuna normal hayatına devam ediyordu ama sanki Tobirama, içinde bir parçanın eksildiğini hissediyordu. Garip bir şekilde özlüyordu. Birbirlerinin kavgalarını,dövüşmelerini,eşek şakalarını özlüyordu.

 Aradan 4 yıl geçti. Bir gün sınıflarından bir eleman eski sınıfında anlaştığı 5 kişi ile buluşmak istemişti, bu arkadaşlarından ikiside Tobirama ve İzuna dı. 5 arkadaşınıda çağırır ve 1 kişi reddetmek zorunda kalır ama o çocuktan sonra 5 kişi İzuna nın evine toplanırlar. Aslında bir sebepten dolayı toplamışlardı...

Tobirama ve İzuna dışındaki o üç arkadaş, İzuna ve Tobirama yı o buluşma gecesinde aşk kuşu yapacaklardı. Neyse işte bunlar toplanırlar Tobirama biraz geç kalır ama Tobirama, İzuna nın evine gideceğinden haberi olmadığı için evi bulmakta zorlanmıştı. Aynı şey İzuna içinde geçerliydi, evine onun geleceğinden haberi yoktu. Aradan bir yarım saat geçer, 3 arkadaş kendi aralarında fısıldaşıyor İzuna ve Tobirama hakkında, İzuna da konuştuklarını duymadığı için pek umursamamıştı. En sonunda kapı çalar. İzuna başka birisinin geleceğini sanıyordu kapıya doğru yönelir ve kapıyı açar. Karşısında beyaz ve gri karışımı rengi saçlı atletik uzun boylu gözleri kırmızı ve onun gözlerinin derinliklerine bakan bir adam vardı. İzuna nın fiziği ise normal boylu saçları uzun ama genelde toplar, vücudu kaslı ve atletikti, lacivert gözleri ile onu süzüyordu. Siması tanıdık gelmişti, İzuna en sonunda konuşur...

(İtalic izuna / Bold Tobirama)

*Seni hatırlayamadım kimsin?* 

Dedi gözlerinde biraz sorgu bulundurarak. Tobirama derinden gelen sakin sesi ile konuşur

*Tobirama Senju*

O anda İzuna ismini duyduğu an gözleri büyür ve yumruğunu sıkar

*Lan piç...Sen niye geldin buraya...*

Tobirama, İzuna ona küfür ettiğinde kaşlarını çattı ve onunla kafası aynı hizada olması için eğildi*

*Bir/bana küfür edemezsin... İki/Hem sen kimsin*

Yüzünde hiç bir ifade yoktu ve sakinliğini korudu. İzuna derin bir iç çekerek konuşur

*İzun-*

*NE?!* 

İzuna ismini söyleyecekti ki Tobirama için o dört harf yeterliydi. Sözünü kesti. Diğerleri Tobirama nın "NE?!" diyişini duyunca hemen kapıda belirirler. Tobirama yı sürükleyerek içeri alırlar ve koltuğa oturturlar. İzuna bir miktar sinir ve bir miktar kafa karışıklığı ile salon kapısının yanındaki duvara yaslanarak ve kollarını çaprazlayarak konuşur. Konuşurken kendini kasıyor sinirden dolayı ve Tobirama yı delecek gibi bakıyordu.

*Benden izin aldınız mı eve girmesi için?*



                                                    DEVAM EDECEK MUHAHAHHAHAHAHAHHAH


you're my strongest enemy...Where stories live. Discover now