Her zamanki gibi iki grup tartışıyordu. Bilin bakalım kimler; Tahmin ettiğiniz gibi -Blaise Zabini, Rachel Zabini, Draco Malfoy, Pansy Parkinson, Theodore Nott, Mattheo Riddle ve Greengrass ikizler (Daphne & Astoria)- Bir yandan ise -Luna Lovegood, Neville Longbottom, Harry Potter, Hermione Granger, Ginny Weasley- grupları kavga ediyordu. Ron aralarında yoktu çünkü odasından bir kaç gündür çıkmıyordu. Sebebi ise; Draco Malfoy'un homofobiklik yapıp Ronald'ı herkesin önünde küçük düşürüp aşağılamasıydı. Kırılmıştı açıkçası, Ron'un artık hem ailesi ile sorunu vardı, hem sevdiğiyle -gerçi sevdiği ile hep sorunlu- hem de arkadaşlarıyla açıkçası Ron yeni arkadaşlık istiyordu Harry ve Hermione'den bıkmıştı. Hiç bir şey anlamıyorlardı, Ron artık onlar yüzünden yemek yemek bile istemiyordu.
Şahsen Draco bu yaptığına pişman olmuştu çünkü kendisi homofobik değildi ama ailesi zorunluluğu ile Astoria ile birlikteydi ama ikisi de istemiyordu sonuçta. Draco, Ronald'ı. Astoria ise Theodore Nott'u seviyordu. Birden Slytherin masasında oturan 8 kişilik gruptan birisi konuşmaya başladı.(Pansy);
— Şşt baksanıza, Ron Weasley neredeyse yatakhanesinden 1 haftadır çıkmadı. Nedeni sen olabilir misin Dray? (P)
— Hah! Sen ne ara bu kadar önemser oldun Pans? Zaten başımda bir sürü sorun var gidip onunla mı ilgileneyim HA? "yaa Ron'umm çok özür dilerim ehüüğğğ zoert" mi diyeyim amına koyayım? Çocuk yüzüme bile bakmaz!! (D)
— Lan andaval siktir git benim tepemin tasına attırma zaten öyle yapacan götü boklu eşeğe bak sen, sarı çüklü! Kalkacaksın o yatakhaneye gideceksin ve o çocuğu seviyorsan özürünü paşa paşa dileyeceksin ha bir sikim sonik olay olduysa KAVGANIN ORTASINDA ÖPECEKSİN! (P)
— Ne diyorsunuz amına koduklarım!!?? Wattpad kitabında değiliz. (Ast)
//Şey.. aslında öyleyiz- ha yani ben değil.. SİZ ÖYLESİNİZ AĞLAYIN BİTCHESLARR
— Pansy, biraz daha "öp" diye bağırırsan bütün Hogwarts ahalisi öğrenecek. (Theo)
— ARKADAŞLAR DRACO RON'U SİKEC- (P)
Draco son anda Pansy'i susturdu. Yine de bir sonra ki dersleri iksirdi ve Sly X Gry beraberdi.
— Yuh ama Pans..!! Vur dedik öldürdün.. (Blai)
— Pan, ağzını hayıra götünü bayıra aç aşkitomişkomm!! Bayıra açınca da dayarlar ama o nasıl olacak..?? (Matt)
— Yüce Merlin..! SEN BENİM KOCAMA BEYİN VER YALVARIRIM YA..!! Ulan gerizekalı orospu muyum ben karıncalara bitlere boka püsüre göt verecem soktumun Riddle'ı (P)
— Yeter da yemeklerinizi yiyin!! Dırdırdır karım da ben de bıktık ARTIK DÖNÜN ÖNÜNÜZE! (Daphne)
Hepsi bir anda sustu ve önündeki yemekleri yemeye başladı. Eh biz de o zaman Gryffindor masasına bakalım, neler dönüyor!! George her zamanki gibi sevgilisi olan "Blaise Zabini" 'yi izliyordu. Hermione ile Harry aralarında konuşuyorlardı, Fred ise Angela'ya notlar atıyordu. Neville, Luna, Ginny üçlüsü ise hala konuşuyordu. Değişen pek bir şey yoktu açıkçası ama.. Oratlığa neşe katan o küçük çilli kızıl çocuk yoktu maalesef.. O olmadan kimse şakalaşmıyordu ve ya hepsi kendi arasında konuşuyordu.
Harry & Hermione
— Ron nasıl o sarı pipiyi sevebiliyor anlamıyorum! Iyy yani iğrenç, ona o kadar şey yaptıktan sonra yani.. Saçmalık.! (Herm)
— Cidden, böyle andavalı siksinler aq! (Harry)
Böyle böyle konuşmaya devam ederleriken Ron cabbarımız odasında halay kılıyordu.. Şaka kız şaka gül diye. Tabi ki de uyuyordu salyalı ve zortlayarak belki de sıçarak uyuyordu! Meraklandırıcıydı ve yataktan sonunda kalktı, kıyafetlerini giydi ve DC için arkadaşlarını toplamaya başladı, gece yarısı Astronomi kulesinde oynayacaklardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğruluk mu Cesaret mi? // Draron
FanfictionDraco Malfoy, bir oyun sebebi yüzünden Ronald Weasley ile sevgili rolü yapmak zorunda kalır ve..