Mavi Rüya

8 1 0
                                    

**Rüyalarını denizin dalgalarına emanet eden bir kızın hikayesi...**

**Birinci Bölüm: Nehirin Melodisi**

Sahil kasabasının sakin atmosferi, hafif esen rüzgarın ve dalga seslerinin eşliğinde günbatımına doğru yol alıyordu. Ben, Nehir, on dokuz yaşındaydım ve sahile doğru yürürken, denizin sonsuz maviliğine dalmıştım. Çocukluğumdan beri denizle iç içe büyümüş, her sabah erkenden kalkıp sahile gelir ve dalgaların melodisine kulak verirdim. Deniz, benim için bir kaçış noktasıydı. Dalgaların ritmiyle hayatın tüm stresini ve endişelerini unuturdum.

Ailemle olan ilişkim hep karmaşıktı. Babam, denizciydi ve uzun süreler boyunca denizlerde olurdu. Annem ise sahil kasabasında küçük bir dükkan işletirdi. Ailemin ayrı olması, beni daha da denizle bağ kurmaya itmişti. Deniz, benim için sadece bir kaçış değil, aynı zamanda aileme duyduğum özlemi de hafifletiyordu.

Bir gün, yine erken saatlerde sahile geldim. Denizin huzurlu sularıyla buluştuğumda, içimdeki karmaşık duyguları denize bıraktım. Dalgaların melodisi, benim için adeta bir şarkıydı. Denizin sonsuzluğuna bakarken içimdeki huzur duygusuyla dolup taştım.

Denizin sessiz çağrısını duyduğumda, hayatımın dönüm noktası olacak bir yolculuğa adım atıyordum. Ancak bu yolculukta kimlerle karşılaşacağımı bilmiyordum. Sahile doğru ilerlerken, içimde garip bir heyecan hissediyordum. Belki de hayat, bu sessiz kasabada yeni bir anlam kazanacaktı.

Mavi Rüya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin