Taehyung sabahtan beri zili çalıyordu ama açan yoktu. Bir süre sonra cebindeki anahtar aklına geldi ve kapıyı açtı.Yoongi oturma odasında oturmuş kulağında kulaklık vardı. sesi o kadar açmıştiki taehyung şarkıyı duyabiliyordu.
"Hyung!"diye bağardı genç adam. Sesinin duyulabilmesi için.Yoongi sesi duymuş olucak ki kulaklığını çıkarıp ona döndü.
"Gelmişsin kusura bakma duymadım" dedi gülümseyerek. Taehyung ise ona karşılıp verip koltukta yanına oturdu. Yoongi temastan nefret ederdi bu yüzden ona daha önce hiç dokunmamıştı."Biraz ramen aldım yiyelim mi?"dedi Taehyung. Yoongi ona katılıp "flimde izliyelim"dedi heycanla.
Birlikte flimlerini açmış ramenlerini yiyorlardı aslında sadece Taehyung ramen yiyordu diyebiliriz.
Taehyung Yoongi'nin ramen'inden tek lokma almadığını gördü ve sordu "neden yemiyorsun?"dedi ilgiyle."tokum"dedi sade bir dille. Taehyung ısrar etmedi.
Taehyung eve gittikten sonra bolca düşündü Yoongi'de ki tuhaflığı. Telefonunu eline aldı ve arkadaş grubuna yazdı.
Taehyung: Yoongi de bir tuhaflık var.
Minho: anlıyorum Teahyoung hyung.
Taehyung: jungkook neden bu sıralar aktif değil onu en son olay günü görmüştüm.
Rose: bir arkadaşı intahar etmiş.
Taehyung: kötü olmuş.
Minho: ilaçlarını içtin mi Teahyoung
Taehyung: vitaminlerden mi bahsediyorsun.
Minho: yanına geliyorum Teahyoung.
Bekle.
Rose-yuna
Rose: Taehyung oppa çok
kötü drumda. Jungkook ise
evinden çıkmıyor.Minho Taehyung ile ilgilenicem
derken kendi piskolojini bozuyor gibiSen ise Jungkook ile ilgileniyorsun.
Biz mafolduk resmen.
Yuna:ben de pek iyi değilim unnie.
Abimin durumunu görünce çok kötü oluyorum.
Hem abimi hem de kendimi tesselli etmek, iyleştirmeye çalışmak çok zor.
Rose: anlıyorum.
İyi olucaz.
İyi olmak zorundayız
Elbet bir gün unutucaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Absence | Teagi
General FictionBen gerçek değilim Taehyung. Beni görmek istiyorsan o lanet ilaçları içme. -Mutlu bir hikaye arıyorsanız yanlış yerdesiniz. [Texteng]