Maletes i trucades

31 7 4
                                    

El diumenge a les nou del matí Lukas desperta a la Neus trucant-la.
L: Bon dia Neus.
N: (badalla) Bon dia.
L: T'he despertat?
N: Si
L: Ho sento
N: No, no passa res, li has estalviat la feina al mon pare. Que fas despert a aquestes hores?
L: Acabo d'arribar de córrer. Anava a fer la maleta i he pensat de recordar-te canviar el necesser.
N: Es veritat, el necesser, ara li dic.
L: Com te trobes?
N: Bé. I tu?
L: Superbé. Era per a recordar-t'ho, sobretot no t'ho deixis.
N: No ho faré.
L: Et penjo, fins demà.
N: Fins demà.
L: (li fa un besito i penja)
Després d'aquesta trucada la Neus es posa a fer la maleta amb la seua mare i el seu pare. Per la tarda l'Emma truca a la Neus:
E: Hola Neus cari, com ho portes tot?
N: Hola
E: Una pregunteta, tu t'agafaràs bikini o banyador?
N: Jo m'he agafat banyador per a les activitats aquàtiques i bikini per a la piscina.
E: Tens tota la raó, faré el mateix. Gràcies cari.
N: Estàs molt contenta, ha passat alguna cosa?
E: He parlat amb Manel. Es l'amor de la meua vida, estic enamoradissima d'ell. De fet, estem igual.
N: Com?
E: Les dues estem enamoradissimes de futbolistes, la diferència es que jo ho admiteixo i tu no.
N: Això no es així.
E: I ahir quan vas parlar per última vegada amb ell...
N: No, he parlat avui, m'ha trucat a les nou del matí. T'asseguro que no estic enamorada d'una persona que em desperta a les 9 del matí d'un diumenge per a recordar-me que em pose el necesser de diabètica a la motxilla i no a la maleta.
E: El que tu diguis. Està bé. Vaig a acabar d'enllestir la maleta. Fins demà cari.
N: Fins demà Emma. (I penja el telèfon).
La Neus acaba de fer la maleta i se'n va a dormir.

Tot va canviar a l'institutWhere stories live. Discover now