Baska başka diyarda bı senden guzelimi var?🌷
Herkes bir anda döndü ve minhoyabakti onlar çok yakın arkadaş grubu olmuşlardı ama jisung ve minho yakın değildi tabi digerli öyle sanıyordu jisungsa minhodan bir tane işaret bekliyordu.Umudu yavaş yavaş tukeniyordu cunku artık başka şehirlere gidiceklerdi minhonun. Cümlesiyle bı anlığına sevindi beklediği işaret bumuydu?
"Olur"
"Olm bence aynı şehirde olanlar ev arkadaşı olsun daha mantıklı ekonomik filan"
"Ulan Felix civciv olalı bı yem tuttun"
"Diyene bak"
Herkes aslinda bu fikri sevmisti ama onların secimiydi tabi.Jisungun kendine özel bı evi vardı ünisi belli oldugunda direk ayarlanmıştı ama minhonun bu teklifini red etmek onu red etmek olucakti.Herkes konuşurken minho gulumsiyerek jisunga bakıyordu jisungta ona uzun zaman sonra jisung minhonun ona baktığını görüyordu çok özlemisti.
"HADİ MİLLET OTURMAYAMİ GELDİKK"
"evet?"
"Vala bı tane cakarim kes sesini HAFİ MİLLET"
felix hyunjine göz devirdi o an minho tleefonunu eline aldı
Han/minho
Minho
Kabul ettiğin için saol.Han
Daha ne kadar beklemliyim minho?Minho
Seoula gidene kadar.O
an jisungun kalbi ağzına gelmişti sonunda minho geri dönüyordu.Herseyini minhoya adiycakti sanırım yani öyle dusunuyordu.Minhoya baktı minho o an telefonuna gelen bildirim lerle dona kalmıştıne olmuştu?
Busanitiraffff
Açıklama:çiftimiz çok yakışıyor degilmi?20 dk önce
2.398 beğeni
Yorumlar:
X:OHA GAY PANİK
Y:sağdaki gay olmasa benim olurdu be
V:kim seme kim uke hadjsjgdiagdodhd
Yeonnibin:minho ve jisungun ilk defa böyle resmini gördüm oha
Yeonbinnibin🔁
Minho hangisi jisung hangisi
🔁
Sanane gotum
Bangbnag:oha siz gaymiydiniz?#leeeknowsss#jissungie
Bangcnag🔁
Leeeknowsss:bu resim sadice jisungta vardı?Minho o an telefonunu kapatıp jisung a baktı bu resim sadice onda vardı ve kimseye vermiycegini söylemişti .Pekiya şimdi bune?
'jisung bı gelsene'
'hm geldim'
Kapının önüne geçtiler ve minho konuşmaya başladı
"Jisung bune""Bu resim sadice bende vardı"
"Bende onu diyorum zaten bu bunda ne arıyor?"
"Ben kimseye vermedim"
"Bütün Seul öğrendi amk NE BU"
"minho niye bagiriyorsun?"
"Başka napiyim ha?BASKA NAPİYİM OGRENMİYENMİ KALDİ AMK BEN BU İSİ TEMİZLEMEYE CALİSİYORUM SENSE YAYİYORSUN NEDEN AMK NEDEN"
"temizlemek mi?rahatsizsan başta kabul etmiycektin O RESİMİ KİMSEEY BEN VERMEDİM"
"VERMEDİYSEN NE YAPİYOR BUNDA"
"bilmiyorum gerçekten bilmiyorum!"
"BU İS BASİT BİSEYMİYDİ?NEDEN AMK NEDEN VERDİN"
"MİNHO BAGİRMA MADEM KORKUYORDUN BASTAN NİYE KABUL ETTİN?"
devam ederdim gelemdi duger bölümde görüsuruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strange dream-Minsung
Fanfiction(TAMAMLANDİ)minho rüyasında jisungu görür ve ilk görüşte aşık olur ve arkadaşıyla marketteyken jisungla karşılaşır jisung ta minhoyu rüyasında görmüştür ama ne şekilde....... Ficde changbin yazmak yerine bangchan yazmışım oraları changbin olarak kab...