Regels:
1. Geen haat naar andere schrijvers/schrijfsters/boeken. Als je het er niet mee eens bent dat een bepaald boek gewonnen heeft, houd het dan voor je. Met haat schieten we niets op en als ik merk dat je toch haat stuurt, worden jij en je nominaties/stemmen gediskwalificeerd.
2. Zelf merk ik vaak dat er veel vriendjespolitiek speelt. Stem/Nomineer een boek omdat het verdient om te winnen, niet omdat één van je vriendinnen het geschreven heeft! Ik kan dit niet controleren en daarom waardeer ik het heel erg als je op het beste boek, naar jouw mening, stemt.
3. Als je genomineerd bent, mag je je lezers natuurlijk vragen om op je te stemmen! Maar niet zoals dit: "Als jullie op mij stemmen, ga ik dubbel updaten" of iets dergelijks. Laat ze weten dat je genomineerd bent, en misschien gaan ze dan uit zichzelf stemmen omdat ze vinden dat het boek moet winnen! Vragen om genomineerd te worden mag niet. Ook mag je jezelf niet nomineren/ op jezelf stemmen. Wel mag je zeggen dat er Watty's zijn op dit account.
4. Uitsluitend One Direction fanficties mogen meedoen. Au of niet, dat maakt niet uit.
Nomineren:
Als je een boek wilt nomineren noem:
-De titel van het boek
-De schrijfster van het boek
-Waarom je het boek nomineert --- als je dat teveel moeite vindt, één ding wat zo goed is aan het boek. (Ik doe dit omdat het zo eerlijker is en echt de beste boeken winnen, en niet de mensen met de meeste vrienden)
-De categorie --- of met een inline comment
Je mag zoveel nomineren als je wilt, ook hetzelfde boek voor twee categorieën. Het maakt niet uit hoe vaak je per dag nomineert, en waarvoor. Nomineren kan tot en met maandag 20 juli. ALLEEN NOMINEREN BIJ HET VOLGENDE HOOFDSTUK
Veel succes allemaal!
JE LEEST
Dutch Watty's Summer 2015 [CLOSED]
RandomNederlandse Watty Awards voor deze zomer! Nomineren kan vanaf 29 juni 2015 tot en met 20 juli 2015