1.BÖLÜM

40 0 0
                                    

"Çekil önümden aptal kadın!"
İkna önündeki adama dik dik baktı takım elbiseli adam hızla  yürümeye   devam etti.
" Ne,ben mi!? "
İkna adam uzaklaşana kadar baktı ve mahkeme koridorunda yürümeye devam etti,bir kaç dakika sonra avukat Toprak Algaz'ın odasına girdi.
"Toprak ben geldim müsait misin?"
Toprak gülerek ayağa kalktı
"Seni buralarda görmek mümkün müydü?"
"E tabi sen beni genelde kafeste görüyorsun ben de dedim ki bir geleyim, beni böyle görsün ben de onu cübbeyle göreyim dedim."
İkna gözlerini kıstı ve Toprağa bakıp  şöyle dedi.
"Acaba bugün molaya biraz erken çıksa da  iki arkadaş birlikte  birşeyler mi yesek?"
İkna lafını bitirir bitirmez içeri baskın yapılırçasına giren adam içeriye göz  kestirdi
"Atay bey sizin  kapı tıklama gibi bir adabınız var mı?!"
"Haberlerden haberin yok galiba"
"Ne haberi ,ne oldu?"
"İlk önce sakin olun şimdi bakalım ne olmuş"
Atay yerinden bile kıpırdamadı olduğu yerden beni süzdü,
"Sen girişteki kızsın  mal mal etrafına bakan."
Dedi ve dudağı kıvrıldı.
"Sizde hızla bir yere yetişmeye çalışıyordunuz  neden? Bu yüzden mi sadece bir haber  sizi nasıl bu kadar  sinirlendirebilir?"
"Mal olduğun kadar  salak sında sen ,ayreten sen neden ilgileniyorsun?"
Biz konuşurken  Toprak masasında haberi açmış ve  izlemeye başlamış, bunu gören Atay sustu ve keskin bir şekilde Toprağa bakmaya başladı
"Atay bey siz birşey yapmadınız dimi, sevkiyat falan olmadı.?"
"Hayır son 4 aydır hiç sevkiyat olmadı ve sen hala bir şey yapamadım avukat!"
İkna kaşlarını çatı
"Siz kara işlerle uğraşıp temize çıkmak istiyor sunuz  olmayınca da  avukatlarımız a bağırıp çağırmak tan başka birşey yapmıyorsunuz!"
Atay ikna'nin sözü bitene kadar dinledi  sonra onunla birlikte odaya giren adamlarına işaret eti adamlar sakince dışarı çıktı ve kapıyı örtüler.
"Üzgünüm size kaba davrandım."
Dedi ve Atay ikna'nin kolundan tutu kapıya sürükledi,kapıyı açıp İknayı kapıdan dışarı itti
"İşim var salak kız,seni dinleyemiyeceğim!"
Diyip kapıyı suratıma örtü, ayağımı  serçe yer vurdum ve"aptal!"diye bağırdım, arkamı dönüp bir kaç adım attım ve  beklemek için  sandalyeler den birine oturdum.
*Yarım saat sonra*
"Hanım efendi gene telefonda bara bara ne konuşuyorsun,farkındaysan burası resmi bir yer öyle istediğin zaman küfür edemezsin."
İkna sert bir şekilde Toprağa baktı ve konuşmaya devam eti.sert ve hiç sakinlesemeyekmis gibi konuşuyordu,
"Baban mı?"
İkna aynı şekilde Toprağa baktı ve kafasını salladı.ilerleriden Atay geldi kısa bir şekilde bizim oldunuz tarafa baktı ve yoluna devam etti.
"Senden ve borçlarından bıktım, bidaha beni arayıp para isteme!"dedi İkna telefonu hızla kapatıp ,Toprağa sarıldı Toprak  İkna'nin saçlarında ellerini gezdirdi "sahile gidelim mi hem bu haftaki maçın için motive olursun?" İkna kafasını kaldırdı Toprak İkna'nin  gözlerinin  dolduğunu görünce sinirlendi ve sınırını patlatan şey gözünde yaşların süzülmesi oldu.
"Ne dedi san  ne kadar istedi?"
"İkiyuz milyar saat beşe kadar nakit istedi."
"

Kime verecek parayı biliyormusun?"
"Bilmiyorum ,sadece adamın  parayı almadığı taktirde babamı vuracağını bilmiyorum."
"Gene kumar borcu mu  yoksa içki borcumu?"
"Kumar borcu."
İkimizin satılmasını bitiren ve İknayi korkutan o telefon sesi  geldi,İkna elindeki telefona baktı ve gözünü devirip açtı "ne var!"
"İkna üç gün sonra maç var ve sen burada değilsin buraya gel ve antiremana lara başla!"
"Koç bugün benim izin günüm ve sen bana gelip çalışmamı söylüyorsun bana,niye maç var diye ne zaman maça girip kaybettiği mi gördün sanki sürekli kaybediyorum!"
"Kaybetmekle Alakalı değil  seni düşünüyorum ayreten biri çok büyük bir miktar odaya girdi kaybetme gibi bir lüksün yok!"
"Peki şöyle diyim o seneti kim verdiyse ve sende nasıl kabul ettiyseniz o seneti sana yediririm bugün benim izin günüm ve arkadaşımla takılacağım anlaşıldı mı!"
     Diyip suratına kapatı,"oğlum naptın sen kovulacaksın."
"Yo kovamaz o beni elindeki en iyi adam benim." Toprak gülerek işaret etti "buyrun ozaman gidelim hanım efendi."
"Yanlız ban böyle davranma sonra her zaman böyle davran isterim."
Gülüşler ve kahkahalar eşliğinde koridorda yürüdük ve en sonunda dışarı çıktık Toprak bana baktı  ve konuşmaya başladı "Motrla geldim deme!?"bunun üzerine güldüm ve
"Farkındaysan etek giydim ve ben etek giydiğim de motora binmem am çok istersen hemen bine biliriz?"
"Yok kalsın benim arabamla gidelim ama şoför ben olurum sen çok deli süruyorsun azrail bize çalışıyor o zaman!?."
"Ha ha çok komik sende kaplumbağa gibi sürüyorsun."

   {İstiklal marşı ve ilk bölümü          kapatıyoruz bayyy:)___}

son kurşun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin